Merendeel Notebooks in Nederland voor zakenleven

Tweederde van de in 2004 in Nederland verkochte notebooks is bestemd voor de zakelijke markt.

 Dat is hoger dan het marktaandeel in Europa, dat op bijna 60 procent blijft steken. Dat blijkt uit onderzoek van het Britse Context SalesWatch. De verkoop van notebooks op de Europese nam met bijna 16 procent toe.

 

De stijging komt geheel voor rekening van het consumentensegment, dat met ruim 60 procent toenam; de zakelijke markt zakte iets in: min 3 procent.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2005-04-13T11:29:00.000Z René Rippen
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.