Managed hosting door True

Vodafone houdt het bij één zakelijk centrum

Dit artikel delen:

Vodafone is vooralsnog niet van plan meerdere Customer Solution Centers te openen. Het telefoniebedrijf vierde begin september 2011 de opening van hun nieuwe kantoor in Eindhoven, waarbij zakelijke klanten in een Customer Solution Center terecht kunnen voor informatie over mobiel werken. Bovendien krijgen zij een kijkje achter de schermen van het IP- en mobiele netwerk van het telefoniebedrijf. Vodafone woordvoerder Jasper Koek: 'Het centrum is bedoeld voor klanten uit heel Nederland, dus we laten het vooralsnog bij dit centrum in de Brainport-regio.'

Het van oorsprong Engelse bedrijf koos voor Eindhoven, omdat het tot slimste regio ter wereld is verkozen door een Amerikaanse denktank. 'We hebben na de opening veel positieve reacties van onze klanten gekregen, zowel over het pand als over de CSC Experience', zegt Koek. 'De CSC Experience is de rondleiding die klanten in het Customer Solution Center krijgen tijdens een bedrijfsbezoek. Er komen zowel bestaande als potentiële klanten naar ons nieuwe kantoor. Het is nog te vroeg om iets over aantallen te zeggen.'

Mobiel werken suite

Het bedrijf maakt een CSC Experience op maat voor zijn klanten. Bovendien wordt er begin november een 'mobiel werken suite' gelanceerd in samenwerking met Boer & Croon consultancy, ict-dienstverlener InterAccess en het Leefritme Kenniscentrum. Koek: 'Het is een middel dat onze klanten helpt om de barrières en kansen rondom mobiel werken te identificeren, om het zo goed mogelijk binnen de organisatie in te kunnen voeren'.

Daarnaast is het telefoniebedrijf actief op zoek naar samenwerkingen met bedrijven en gemeenschappen in de regio om innovatie te stimuleren. Voorbeelden van dat soort partners zijn het Brabant Center for Entrepreneurship en het innovatielab van de Technische Universiteit Eindhoven.

Tweehonderd medewerkers

In het nieuwe kantoor in Eindhoven werken tweehonderd medewerkers voor de zakelijke markt, waaronder technologiemedewerkers die het vaste IP-netwerk monitoren en verkoopafdelingen voor de mkb- en grootzakelijke markt. Vodafone telt in Nederland 5,1 miljoen klanten en heeft naast Eindhoven hoofdkantoren in Maastricht en Amsterdam.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2011-09-27T10:28:00.000Z Laura Kempenaar
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.