Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Megacontract GGD Ghor voor klantcontactdiensten

14 september 2021 - 10:19ActueelOverheidGGD Ghor
Alfred Monterie
Alfred Monterie

GGD Ghor neemt voor de komende vier jaar voor in totaal twee miljard euro aan klantcontact-diensten af. Hiertoe is een Europese aanbesteding in de markt gezet. Het gaat om een raamcontract voor de levering van diensten ten behoeve van de GGD en samenwerkingspartners.

De bestaande contracten lopen 31 december van dit jaar af. GGD Ghor wil dat de huidige klantcontact-capaciteit beschikbaar blijft. Ze denkt daarbij aan drie verschillende scenario’s: ‘waakvlam’ (tot duizend contacten per dag), ‘snel opschalen’ en ‘crisis’ (tot 150.000 contacten per dag). Leveranciers moeten hun diensten zo inrichten dat ze stand-by staan om snel (gecontroleerd) te kunnen opschalen en afschalen.

Het megacontract is gericht op telefonische en digitale klantcontact-diensten, onder meer ter ondersteuning van infectieziektebestrijding zoals de bestrijding van Covid-19 en de bevordering van publieke gezondheid. Volgens de aanbestedingsdocumenten betreft het bron- en contactonderzoek, algemene en medische informatieverstrekking en diensten voor het maken van afspraken voor testen en vaccinaties.

Scope

GGD Ghor wil zakendoen met vijf hoofd-opdrachtnemers. Doel van de aanbesteding bereiken dat er tegen scherpe tarieven de hoogste kwaliteit wordt gerealiseerd. De scope van de opdracht is breder dan alleen het leveren van medewerkers (van mbo tot minimaal hbo-v-niveau). Het gaat ook om het ter beschikking stellen van klantcontact-infrastructuur voor het technisch afhandelen van inkomend en uitgaand multichannel klantcontact.  Daaronder vallen chat, webcare, chatbots en e-mail. Ook moeten ze zorgen voor de benodigde (beveiligde) hardware- en software alsmede de benodigde lijncapaciteit.

De opdrachtnemers moeten diensten kunnen leveren van 08:00 tot 20:00 uur gedurende zeven dagen per week. Partijen die gaan bieden, moeten onder andere inzicht geven in hun tariefsopbouw en hun shrinkage-percentage. Uitgangspunt voor de toeslagen is de cao facilitaire callcenters.

GGD Ghor laat zich bij de aanbesteding ondersteunen door drie bureaus: Significant Synergy, M&I/Partners en Project Moore. De inschrijvingstermijn eindigt op 27 september. De samenwerking met de vijf partners start op 1 januari 2022 en wordt voorafgegaan door minicompetities in november.

Meer over

AanbestedingDiensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme toegang vs. onzichtbare cyberrisico’s in de Zorg

    In zorginstellingen is een constante stroom van personeel, patiënten en bezoekers. Maar hoe zorg je ervoor dat gevoelige gebieden beschermd blijven zonder de dagelijkse gang van zaken te verstoren? Hoe herken je eventuele zwakke plekken in het netwerk?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Computable.nl

    Cybercrime Trendrapport 2024

    Een uitgebreide paper over de nieuwste bedreigingen en ruim 50 best-practices in beveiliging.

    Meer lezen

    ActueelOverheid

    Ggd’s schrijven miljoenen af op dossierapplicatie

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs