Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Leadgeneratie door Bekende Nederlanders!

31 maart 2017Innovatie & Transformatie

i4Sales, leadgeneratie bureau gespecialiseerd in ICT, rondt succesvolle pilot met Voice Synthesizer Software (VSS) af.

Leusden 1 April, I4Sales is als Leadgeneratie bureau specifiek voor de ICT Branche uiteraard zeer vooruitstrevend met de ingebruikname van nieuwe technologieën. De afgelopen maanden heeft i4Sales een pilot gedraaid met speciale voice-synthesizer software welke de stemmen van de eigen call-agents verandert in die van Bekende Nederlanders.
Van Wijk – Business Development Manager verklaard nader; door gebruik te maken van de stemmen van BN-ers voelen mensen sneller aansluiting omdat de stem herkenbaarheid opwerpt. We gebruiken niet de naam, het zou vreemd zijn als Wendy van Dijk ineens inhoudelijk wil spreken over de inrichting van een datacenter. Het is hem puur om de stem te doen. We ervaren bij bepaalde stemmen dat er nagenoeg geen blok telefoniste meer optreed. Maar ook stemmen zoals die van Alberto Stegeman die zichtbaar (70%) vaker zorgt dat er niet doorverbonden wordt.
Leysma, directeur i4Sales; Voor sommige proposities is het niet altijd even duidelijk wie de meest geschikte contactpersoon is. Je hebt dan de hulp van je gesprekspartner op dat moment nodig om doorverbonden te worden. Hier ervaarden wij eerder veel hinder. We zochten dus naar een manier waarop mensen aan de andere kant van de lijn wel wilden helpen. Door bijvoorbeeld de stem van Marly van der Velden (Goede tijden slechte tijden) te gebruiken worden we nu veel vaker wel geholpen om uiteindelijk bij de juiste persoon te komen. Blijkbaar hebben mensen een behoefte om haar te helpen.

Van Wijk over de volgende stap. Uiteraard is dit het begin. De bedoeling is om de software binnen niet al te lange tijd geheel zelfstandig te kunnen laten bellen. Dus zonder call-agent. De Cognitieve kunstmatige intelligentie software die wij gebruiken leert zeer snel van alle gesprekken die nu gevoerd worden. Ik verwacht over een jaar zo ver te zijn dat de menselijke factor nog meeluistert en daar waar nodig kan ingrijpen. Over 2 jaar moet de software geheel zelfstandig de gesprekken kunnen voeren. Vergelijk het met de zelfrijdende auto’s die Uber wil inzetten. Nu ik het zo stel, je kunt ons zien als de Uber van de callcenters!

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    zorg ai
    Data & AI

    Kort: Zorg-ict beweegt van capex naar opex, Nederlandse ai-startups halen geld op, Franse llmaas (en meer) *

    Cloud & Infrastructuur

    Extra geld voor Nederlandse ruimtevaart

    Cloud & Infrastructuur

    Private 5G groeit uit tot ruggengraat van industriële digitalisering

    Security & Awareness

    Kort: Herstel ot-cyberindicent duurt weken, Conclusion weg als hoofdsponsor FC Utrecht (en meer)

    halfgeleider
    Innovatie & Transformatie

    Fabriek voor fotonische chips versterkt Nederlandse halfgeleiderwaardeketen

    Data & AI

    AI Coalitie 4 NL: investeer 5 miljard in Nederlandse ai

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs