Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Leadgeneratie door Bekende Nederlanders!

31 maart 2017Innovatie & Transformatie

i4Sales, leadgeneratie bureau gespecialiseerd in ICT, rondt succesvolle pilot met Voice Synthesizer Software (VSS) af.

Leusden 1 April, I4Sales is als Leadgeneratie bureau specifiek voor de ICT Branche uiteraard zeer vooruitstrevend met de ingebruikname van nieuwe technologieën. De afgelopen maanden heeft i4Sales een pilot gedraaid met speciale voice-synthesizer software welke de stemmen van de eigen call-agents verandert in die van Bekende Nederlanders.
Van Wijk – Business Development Manager verklaard nader; door gebruik te maken van de stemmen van BN-ers voelen mensen sneller aansluiting omdat de stem herkenbaarheid opwerpt. We gebruiken niet de naam, het zou vreemd zijn als Wendy van Dijk ineens inhoudelijk wil spreken over de inrichting van een datacenter. Het is hem puur om de stem te doen. We ervaren bij bepaalde stemmen dat er nagenoeg geen blok telefoniste meer optreed. Maar ook stemmen zoals die van Alberto Stegeman die zichtbaar (70%) vaker zorgt dat er niet doorverbonden wordt.
Leysma, directeur i4Sales; Voor sommige proposities is het niet altijd even duidelijk wie de meest geschikte contactpersoon is. Je hebt dan de hulp van je gesprekspartner op dat moment nodig om doorverbonden te worden. Hier ervaarden wij eerder veel hinder. We zochten dus naar een manier waarop mensen aan de andere kant van de lijn wel wilden helpen. Door bijvoorbeeld de stem van Marly van der Velden (Goede tijden slechte tijden) te gebruiken worden we nu veel vaker wel geholpen om uiteindelijk bij de juiste persoon te komen. Blijkbaar hebben mensen een behoefte om haar te helpen.

Van Wijk over de volgende stap. Uiteraard is dit het begin. De bedoeling is om de software binnen niet al te lange tijd geheel zelfstandig te kunnen laten bellen. Dus zonder call-agent. De Cognitieve kunstmatige intelligentie software die wij gebruiken leert zeer snel van alle gesprekken die nu gevoerd worden. Ik verwacht over een jaar zo ver te zijn dat de menselijke factor nog meeluistert en daar waar nodig kan ingrijpen. Over 2 jaar moet de software geheel zelfstandig de gesprekken kunnen voeren. Vergelijk het met de zelfrijdende auto’s die Uber wil inzetten. Nu ik het zo stel, je kunt ons zien als de Uber van de callcenters!

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    OpinieData & AI

    Van copiloten tot duurzame ai-modellen: hoe ai waarde toevoegt

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: TU/e lanceert nieuw high-tech-onderzoeksinstituut, veel minder cyberincidenten in Nederland (en meer)

    Vote now stem nu stemmen Awards
    ActueelOverheid

    Leden VNG stemmen in met ict-collectivisering

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs