Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Veeam behaalt NPS-score van 73

28 mei 2018Data & AI

Veeam Software, marktleider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™, behaalde in het meest recente Net Promoter Score-onderzoek (NPS) – uitgevoerd door een onafhankelijke derde partij – een score van 73. Hiermee loopt Veeam vóór op een aantal van de grootste, meest gerenommeerde merken ter wereld voor wat betreft klanttevredenheid. De score is 3,5 keer zo hoog als het branchegemiddelde. Dit is het vijfde achtereenvolgende jaar dat Veeam hoger scoort.

Peter McKay, co-CEO en president van Veeam: “Als we helemaal weg zijn van een product of merk bevelen we het vaak aan aan anderen. Een belangrijk onderdeel van de NPS is de bereidheid van een klant om producten of diensten aan anderen aan te bevelen. Deelnemers aan het onderzoek werd een eenvoudige vraag gesteld: hoe waarschijnlijk is het dat u Veeam aanbeveelt aan een vriend of collega? En de resultaten daarvan spreken voor zich. Met een algehele NPS van 73 – wat 3,5 keer hoger is dan het branchegemiddelde – overstijgt de tevredenheid van Veeam-klanten die van elke andere leverancier in onze sector ruim. Met de 133 klanten die we elke dag aan ons klantenbestand toevoegen en de 300.000 klanten die we nu in totaal hebben, kunnen medewerkers en partners van Veeam trots zijn op deze erkenning. Hiermee wordt nog eens benadrukt dat onze klantgerichtheid zijn vruchten afwerpt.”

Voor een nog nauwkeuriger beeld van de mening van klanten over de producten en diensten van Veeam kregen deelnemers enkele vragen met betrekking tot een aantal belangrijke cijfers. De basis-KPI’s (Key Performance Indicators) bleven sterk in 2018 – ze behaalden in bijna alle vier de categorieën alle een score van 9.0 of hoger op een schaal van 1 tot 10.

  • 91 procent van de Veeam-klanten is volledig tevreden over Veeam als softwareleverancier.
  • 91 procent van de Veeam-klanten zou Veeam-oplossingen aanbevelen aan vrienden en collega’s.
  • 91 procent van de Veeam-klanten is van plan zijn contract te verlengen op het moment dat het huidige contract verloopt.
  • 89 procent van de Veeam-klanten is volledig tevreden over de features en functionaliteit van de Veeam-producten die ze gebruiken.

Deze resultaten en de NPS vormen waardevolle feedback van klanten over de hele wereld.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    award
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Veeam is HPE Momentum Technology Partner

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs