Managed hosting door True
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Programma SEE 2018 bekend

Hoe kunnen ontwikkelingen als artificial intelligence (AI), internet of things (IoT) en robotisering helpen om de klanttevredenheid te verhogen? Deze vraag staat centraal tijdens SEE 2018, de service excellence experience van het jaar.

SEE is er voor iedereen die verantwoordelijk is voor de beste kwaliteit van services – zowel interne dienstverlening vanuit de afdeling IT, facilitair en HR als externe ondersteuning. Maar ook voor iedereen die met een scherpe blik anderen helpt in de optimalisatie van hun dienstverlening. Tijdens het evenement op 2 oktober in TivoliVredenburg te Utrecht komen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van service excellence aan bod. Het programma richt zich vooral op de toekomst van dienstverlening en de stappen ernaartoe. Door opkomende technologieën zoals AI, IoT en robotisering verandert immers de manier waarop mensen en organisaties werken. Bezoekers van SEE 2018 krijgen concrete tips en handvatten om zelf direct aan de slag te gaan met service excellence.         

Sprekers tijdens SEE 2018 zijn onder meer:

Tickets zijn te koop via de website van SEE 2018.

x

Om te kunnen beoordelen moet u ingelogd zijn:

Dit artikel delen:

Lees verder


Stuur dit artikel door

Uw naam ontbreekt
Uw e-mailadres ontbreekt
De naam van de ontvanger ontbreekt
Het e-mailadres van de ontvanger ontbreekt

×
×
article 2018-08-23T11:18:03.000Z SEE
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.