Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Avaya en Verint Workforce Engagement Management

30 januari 20193 minuten leestijdCloud & Infrastructuur

Avaya en Verint Systems breiden hun partnerschap uit om implementaties van Avaya Workforce Engagement Management (WEM) in de cloud mogelijk te maken. Met deze oplossing voorzien organisaties hun medewerkers in het contactcenter van de juiste informatie. Daardoor kunnen zij hun klanten beter bedienen. Het is mogelijk om op verschillende manieren gebruik te maken van Avaya’s WEM suite. Van implementatie in het eigen datacenter tot gebruik van cloud-computing en alle hybride combinaties hiervan.

Avaya en Verint Systems breiden hun partnerschap uit om implementaties van Avaya Workforce Engagement Management (WEM) in de cloud mogelijk te maken. Met deze oplossing voorzien organisaties hun medewerkers in het contactcenter van de juiste informatie. Daardoor kunnen zij hun klanten beter bedienen. Het is mogelijk om op verschillende manieren gebruik te maken van Avaya’s WEM suite. Van implementatie in het eigen datacenter tot gebruik van cloud-computing en alle hybride combinaties hiervan.

“Ook in Nederland zien wij bij klanten een grote vraag naar Workforce Engagement-oplossingen, en hebben wij de samenwerking met Verint op lokaal niveau verder verstevigd. Deze verder uitgebreide samenwerking geeft onze klanten de mogelijkheid om nog meer voordeel te halen uit de synergie in ons gezamenlijke portfolio”, zegt Ronald Hoeijenbos, Managing Director Avaya Nederland

Verint en Avaya onderhouden al bijna vijftien jaar een strategisch partnerschap. Op dit moment leveren zij omnichannel- en spraak-diensten en WEM-oplossingen voor tienduizenden klanten wereldwijd. Van kleine en middelgrote bedrijven tot grote organisaties met duizenden werkplekken. Avaya en Verint verwachten dat hun huidig portfolio aan oplossingen ook in de toekomst aan een breed spectrum van klanteisen zal voldoen. Doordat ze gezamenlijk blijven ontwikkelen nemen de mogelijkheden van WEM alleen maar toe.

Avaya IX Workforce Engagement is een nieuw aanbod dat wordt geïntroduceerd als onderdeel van de Avaya Intelligent Xperiences-oplossing (oftewel Avaya IX). Die werd afgelopen week tijdens de jaarlijkse ENGAGE gebruikersconferentie van het bedrijf onthuld. Avaya heeft goed geluisterd naar zijn klanten die wilden dat het portfolio overzichtelijker werd. De nieuwe naamgeving maakt dat klanten beter begrijpen hoe Avaya hen door migratie naar de cloud met hun digitale transformatie kan helpen.

“Avaya en Verint werken samen aan een cloud-oplossing om hun klanten een volledig spectrum van implementatiemogelijkheden te bieden. Zonder in te leveren op functionaliteit of beschikbaarheid. Dit is goed nieuws voor hun gemeenschappelijke klanten en toekomstige contactcenter-projecten in de cloud”, aldus Nancy Jamison, Principal Analyst Customer Contact bij Frost & Sullivan. “Dit is een overtuigend aanbod voor een contactcenter-oplossing in de cloud met sterke WFO/WEM-functionaliteit. En een grote stap vooruit die tegemoet komt aan een groeiende behoefte in de markt.”

Avaya IX Workforce Engagement biedt het volledige spectrum aan WEM-functionaliteit. Inclusief volledig versleutelde opnames van spraakoproepen en scherminteracties voor compliance-doeleinden, quality management, performance management, workforce management, spraakanalyse, customer feedback en desktop and process analytics. Het bevat functies voor het pauzeren en hervatten van interacties om te voldoen aan de eisen voor informatiebeveiliging. Klanten kunnen deze cloud-diensten gebruiken als aanvulling op hun bestaande installaties van Avaya contactcenter technologieën. Een andere mogelijkheid is om naast Avaya IX Workforce Engagement ook callcenter workloads te migreren of te implementeren in de Avaya cloud.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    Gebouw TU/e
    ActueelCloud & Infrastructuur

    TU/e vervangt vpn en voegt mfa toe na cyberaanval

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    Quantum
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

    kaasschaaf
    ActueelCarrière

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen

    cybercrime
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Rijkswaterstaat moet vaart maken met beveiligen van bruggen en sluizen

    Bord van Mediamarkt
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Mediamarkt licht ‘onbeperkte’ cloudopslag van eigen telecommerk toe

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs