Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Koppeling Salesforce en ECM oplossing Doxis4

18 oktober 20193 minuten leestijdChannelData & AI

Doxis4 SmartBridge voor Salesforce vormt de brug tussen Enterprise Content Management (ECM) en Customer Relationship Management (CRM). Dankzij intuïtief gekoppelde gegevens en documenten maakt de SER-oplossing het voor Salesforce-gebruikers mogelijk hun klanten een ​​volledig spectrum van diensten te bieden. Uitgebreide mogelijkheden op het gebied van documentatie en compliance geven de klant met name op het gebied van service een voorsprong ten opzichte van de concurrentie.

De nieuwe connector van het Doxis4-platform maakt alle documenten die relevant zijn voor de klantenservice klaar om op te volgen. Dit geldt ook voor e-mails, facturen, leveringsbonnen en informatie vanuit andere bedrijfstoepassingen die buiten Salesforce worden gegenereerd. Dit geeft organisaties een totaalbeeld (‘360-graden’ beeld) van de klant.

Het leveren van uitgebreide support aan klanten gaat vaak samen met veel administratief werk. Medewerkers vertrouwen voor het vastleggen van hun activiteiten meestal op een CRM-oplossing. Maar al die correspondentie en documenten – zoals contracten, voorstellen of facturen – moeten ook worden beheerd. Een ECM-systeem is dan een essentiële uitbreiding. Het brengt alle relevante informatie over een klant op een praktische en juridisch conforme manier samen. Hierdoor is het handmatig verzamelen van alle klantinformatie, wat tijdrovend en complex is, niet langer nodig. 

“Dankzij de connector is het dagelijks werk voor verkoop- en klantenserviceteams eenvoudiger en behalen ze een voorsprong op de concurrentie”, zegt Morad Rhlid, Managing Director van SER Solutions International GmbH. “Wanneer beide systemen met elkaar zijn geïntegreerd, kan alle informatie optimaal worden gebruikt zonder dat de medewerker hoeft te schakelen tussen verschillende applicaties. Ze kunnen nu sneller op klanten reageren; service is holistischer georganiseerd en dus beter. Zelfs werknemers zonder Salesforce-toegang kunnen documenten van Salesforce ophalen via Doxis4, waardoor de oude informatiesilo’s verdwijnen. Het stroomlijnt de samenwerking tussen afdelingen en maakt processen efficiënter.”

“Doxis4 SmartBridge voor Salesforce integreert beide systemen volledig met elkaar. Het levert gestructureerd alle informatie vanuit Doxis4 in de Salesforce-interface. De Salesforce gegevenssets, zoals accounts, opportunities, contactpersonen of leads, kunnen worden gesynchroniseerd met de bijbehorende eFiles in Doxis4. Omgekeerd reageert Doxis4 automatisch wanneer er updates in Salesforce zijn. Bijvoorbeeld wanneer er in Salesforce nieuwe items worden toegevoegd of een nieuw contact wordt geregistreerd, dan maakt Doxis4 automatisch een nieuwe map aan.”

“Met Doxis4 SmartBridge voor Salesforce hebben organisaties een volledig overzicht van alle informatie die is gegenereerd in een zakelijke relatie met klanten en prospects. Een ander voordeel is dat alle Salesforce-documenten compliant en auditbestendig worden opgeslagen in hun zakelijke context. Het systeem herkent en beveiligt ook alle relevante gegevens in het kader van de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming”, aldus Rhlid. 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Von der Leyen: geef deftech toegang tot ai-gigafabrieken

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    ActueelCarrière

    Kort: Aandeelhouders voelen cyberaanvallen, financiële experts kennen Europese AI Act niet (en meer)

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelCarrière

    Ai-specialisten zijn de nieuwste voetbalvedetten

    ActueelData & AI

    Surf ontwikkelt nieuw versiebeheersysteem voor academische wereld

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs