Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

MarTech Start-up Arena op 15 maart 2018

14 december 2017Data & AI

De MarTech Start-up Arena op 15 maart 2018 brengt gepassioneerde professionals bij elkaar en biedt exclusieve exposure aan een beperkte selectie van innovatieve start-ups in marketingtechnologie. Zij krijgen een toegewijde expositie: de zogeheten ‘Arena’. Ook krijgen zij de kans om te pitchen voor het publiek van het B2B Marketing Forum.

Op 15 maart 2018 introduceert het B2B Marketing Forum een nieuw concept: de MarTech Start-up Arena. Het marketingvak is in transitie en technologie is niet meer weg te denken. Toch zijn er veel innovaties die nog in de kinderschoenen staan enerzijds en valt er voor B2B-marketeers nog veel te leren anderzijds.

Anders dan wat de naam doet vermoeden is de MarTech Start-up Arena geen contest. “Wij bieden veelbelovende start-ups graag een podium in het B2B-landschap en de gevestigde orde”, zegt Shimon Ben Ayoun, mede-oprichter.

“Het B2B Marketing Forum is hier heel geschikt voor, omdat er meer dan 250 B2B-marketingprofessionals bij elkaar komen uit verschillende bedrijfstakken. Marketing, communicatie- en salesmanagers komen niet alleen samen om kennis te delen maar ook om geïnspireerd te raken. In dit laatste levert de MarTech Start-up Arena een actieve bijdrage”, aldus Shimon.

Het Forum hoopt op een mooie selectie aanmeldingen voor de Arena die in 2018 voor het eerst georganiseerd wordt.

Voor meer informatie over de MarTech Start-Up Arena op 15 maart 2018 kun je contact opnemen met: Raquel Prosetiko of Shimon Ben Ayoun via +31 (0)20 20 705 58 88 of via de mail: info@b2bmarketingforum.nl

Over het B2B Marketing Forum
In 2010 introduceerde B2B-marketingbureau spotONvision het B2B Marketing Forum in Nederland. Het B2B Marketing Forum is een jaarlijks terugkerend event dat zich richt op business-to-business marketing- en communicatieprofessionals en is geboren uit behoefte kennis en inspiratie te delen met B2B-vakgenoten.
Zie meer op: www.b2bmarketingforum.nl

Over spotONvision
spotONvision helpt organisaties met het verhogen van omzet. Als modern B2B-marketingbureau zetten zij zowel data als demand generation strategieën in. Zo ontwikkelt spotONvision geïntegreerde sales- en marketingprogramma’s die passen bij de business van hun klanten.
Zij ondersteunen marketing- en salesteams met programma’s waarbij leads en klanten aan de hand worden genomen door hun klantreis. Dit doen zij met lead generatie, lead nurturing, sales enablement en klantmarketing.
Zie meer op: www.spotonvision.com

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging van AI in de praktijk

    AI is hot, maar de praktijk binnen grote organisaties blijkt weerbarstig. Stop met brandjes blussen; zo schaal en beveilig je met succes.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder

    Partnerartikel
    AdvertorialCloud & Infrastructuur

    Hybride cloud: belofte of valkuil?

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder De hybride cloud is de belofte van dit moment. Organisaties zien een model voor zich...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    OpinieSecurity & Awareness

    Veelzijdige cyberaanvallen vereisen uniforme verdediging

    Windows 10
    ActueelData & AI

    Kort: Windows 10, Mistral, Salt Typhoon, TTNL Group, DeepL, algoritme-vertrouwen

    Michael Teichmann
    AchtergrondCarrière

    Topmanager onderschat digitale dreiging schromelijk

    Klantcontact met ai
    OpinieData & AI

    Technologie (ook ai) is geen doel, wat telt is wat je er mee doet 

    ai
    ActueelData & AI

    Kort: Adviesraad voor NDS, contractbreuk VMware, ook Cloudflare gehackt (en meer)

    Man met laptop, de term AI in beeld
    OpinieData & AI

    Term ‘neutrale ai’ is misleidend

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs