Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Onderstaande bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.
© Moqod

Moqod onthult Anna: de AI-werknemer die inkomende vragen menselijk afhandel

18 juni 2024Innovatie & TransformatieGrow Holdings Limited T/A Opinov8

Moqod, een softwareontwikkelingsbedrijf gevestigd in Amsterdam, heeft Anna geïntroduceerd, de AI-gestuurde inbound klantenservice-agent die mensen vervangt. Anna spreekt vloeiend Engels en Nederlands en is een volwaardige medewerker die klantvragen begrijpt en net zo effectief reageert als een mens. Dit markeert een nieuw niveau van efficiëntie en uitmuntendheid in klantenservice en AI-implementatie in Europa.

Deze oplossing zal transformeren hoe Moqod inkomende klantvragen afhandelt. Anna reageert snel op elk contactformulier en inkomend telefoontje, wat zorgt voor een snellere en indrukwekkendere klantervaring. Ze begrijpt zelfs onvolmaakt Nederlands en Engels en verschillende accenten, waardoor communicatie inclusiever wordt voor de multinationale Nederlandse gemeenschap. Met uitgebreide kennis van Moqod’s softwareontwikkelingsdiensten kan Anna potentiële klanten deskundig begeleiden met gedetailleerde informatie. Ze leert continu, waardoor ze in de loop van de tijd een waardevollere troef en een hulpvaardiger bron voor klanten wordt.

Waarom Het Belangrijk Is
Deze AI-integratie, aangedreven door Kollie AI, stelt een nieuwe norm voor klantenservice in de tech-industrie. Het biedt een glimp van de toekomst van geautomatiseerde, intelligente klantinteractie.

“Bij Moqod geloven we in de transformerende kracht van technologie en kunstmatige intelligentie. Door AI-oplossingen zoals Anna te integreren, adopteren we niet alleen nieuwe technologieën; we zijn pioniers. Deze toewijding plaatst ons aan de voorhoede van innovatie en demonstreert ons streven om klantervaringen te verbeteren met behulp van kunstmatige intelligentie met een echt menselijke touch,” zei Craig Wilson, CEO van Opinov8, het moederbedrijf van Moqod.

Meer lezen

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondInnovatie & Transformatie

    Tech aan het front

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    OpinieData & AI

    Van copiloten tot duurzame ai-modellen: hoe ai waarde toevoegt

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: TU/e lanceert nieuw high-tech-onderzoeksinstituut, veel minder cyberincidenten in Nederland (en meer)

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs