HHP (Hand Held Products), leverancier van op imaging gebaseerde mobiele oplossingen voor gegevensverzameling, zal vanaf 1 januari 2005 weer de volledige bedrijfsnaam Hand Held Products gaan gebruiken.
De naamswijziging is een onderdeel van de uitgebreide rebrandingcampagne van het bedrijf, die bedoeld is om Hand Held Products te helpen zich te onderscheiden van zowel de huidige als toekomstige concurrentie. Naast de naamswijziging zal het bedrijf een nieuw logo en sales- en marketingmateriaal introduceren die de kernwaarden van het bedrijf uitstralen: integriteit, samenwerking, innovatie en verantwoording. Daarnaast staan klantvriendelijkheid en klanttevredenheid centraal.
De eerste stap in dit rebrandinginitiatief was de recente introductie van een nieuwe Amerikaanse en Europese website. Als onderdeel van de rebranding zal nu ook het website-adres gewijzigd worden. Het nieuwe website-adres, www.handheld.com, zal vanaf 1 januari 2005 beschikbaar zijn. Het oude website-adres, www.hhp.com, blijft nog tot zomer 2005 in de lucht om bezoekers de tijd te geven om gewend te raken aan de adreswijziging.
‘De nieuwe branding zal een essentieel onderdeel vormen van onze nieuwe bedrijfsstrategie en is ontworpen om meer op te vallen in de markt,’ aldus Roel Vreeburg, managing director EMEA bij HHP. ‘Dit zal ons helpen om beter te communiceren wie we zijn en wat we doen als organisatie. De afgelopen paar jaar hebben geleid tot indrukwekkende resultaten en ik denk dat de nieuwe branding eraan zal bijdragen dat we deze resultaten de komende jaren gaan overtreffen.’