Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Aspect Software neemt SophistiCom Technologies, Inc. over

12 april 2006 - 14:00ActueelGovernance & PrivacyAspect

Aspect Software, Inc, het grootste bedrijf ter wereld dat zich volledig richt op contact centers, heeft aangekondigd dat het alle activa van SophistiCom Technologies Inc. heeft overgenomen. Dit (particuliere) bedrijf, gevestigd in Schaumburg, Illinois, is leverancier van quality management software.

De oplossing van SophistiCom, die vanaf nu bekend zal zijn onder de naam Aspect® Quality Management™, stelt organisaties in staat om alle klantinteracties op te nemen en daarnaast invulling te geven aan hun quality assurance beleid. Met deze oplossing kunnen organisaties hun risico's beperken, kunnen ze nog beter voldoen aan wettelijke eisen en de ontwikkeling van de medewerkers bevorderen.

“Nu quality management is toegevoegd, heeft Aspect Software het laatste belangrijke stukje van de workforce optimization puzzel aangelegd bij de productlijnen,” aldus Paul Stockford, chief analyst bij Saddletree Research. “Deze acquisitie en integratie van technologie bezorgt Aspect Software een goede concurrerende positie in de opkomende en snelgroeiende markt voor performance optimization. Of het nu gaat om inbound, outbound of een combinatie van beide, Aspect is in de unieke positie om een performance optimalisatie product aan te bieden dat voldoet aan de eisen van elk van deze contact center marktsegmenten.”

De integratie met diverse Aspect-oplossingen en met oplossingen van andere leveranciers is nu al gerealiseerd. De integratiemogelijkheden zullen op korte termijn nog verder worden uitgebreid. Voor de integraties wordt onder meer gebruik gemaakt van .Net en web services.

Door gebruik te maken van een quality management oplossing die geïntegreerd is met de andere contact center applicaties – zoals predictive dialers, automatic call distributors (ACD's) of performance optimization oplossingen – hebben organisaties één centraal punt voor alle oplossingen, product updates en support. Hierdoor worden processen eenvoudiger, terwijl tegelijkertijd meer functionaliteit beschikbaar is, implementatietijden korter zijn en daardoor kosten worden bespaard.

Het volledige (Engelstalige) persbericht vindt u hier.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Teamvalue

    Partnerartikel
    Cloud & Infrastructuur

    20% besparen op je Azure-kosten en een...

    Azure biedt organisaties schaalbaarheid, flexibiliteit en toegang tot een breed scala aan diensten. Toch zien veel organisaties hun kosten ongemerkt...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Governance & Privacy

    Digitale soevereiniteit,wat is dat eigenlijk?

    Security & Awareness

    Tekort aan cybervaardigheden zorgt bij drie kwart van organisaties voor risico’s

    Software & Development

    Licentiestructuur van Microsoft 365 en Office 365 op de schop

    Overheid

    JenV onderzoekt modernisering wetgeving gegevensbescherming

    GPUGate cyberaanval
    Governance & Privacy

    Chatcontrol EU voorlopig ‘on hold’

    Cloud & Infrastructuur

    Hoe soeverein moet de NDS zijn?

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs