Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Panda Software lanceert Renewal Fee Program

13 april 2006 - 14:07ActueelGovernance & PrivacyPanda Software
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Founder | Content Director

Panda Software komt resellers tegemoet door hen ook te gaan belonen wanneer een eindgebruiker zijn licentie online verlengt. Daarnaast voegt de softwareleverancier een extra laag toe aan het partnerprogramma: de Retail Partner.

Panda Software ondervond gemor onder de eigen resellers wanneer zij een klant aandroegen en zij vervolgens hun inkomsten misliepen als de klant de productregistratie online verlengde. Panda heeft nu aan de activatiecode een renewal-code gehangen waarbij de reseller een melding krijgt wanneer één van zijn klanten de licentie van een Panda-product verlengd. “En die vergoeding is niet misselijk”, meent salesmanager voor Nederland Maria Penedo Cumplido. “Die vergoeding is namelijk 30 procent. Wij vinden dat wanneereen reseller moeite heeft gedaan een klant een Panda-product te verkopen dat hij in het vervolgtraject hier ook van moet blijven profiteren. Wij willen onze resellers niet het gevoel geven dat wij hun klanten inpikken.”

Retail Partner
Naast het Renewal Fee Program komt Panda ook met een nieuw soort partner in het partnerprogramma. Penedo Cumplido: “De Retail Partner krijgt geen targets opgelegd en anticipatie kan al door middel van inschrijving. Dit kan via de website of via mail, maar dit kan ook via een distributeur. Via de retailpartners proberen we resellers te bewegen Panda beter in het b2b-segment te laten verkopen. Bijna iedere consument werkt namelijk bij een bedrijf en we proberen hem te lokken met goodies die we bij onze producten bijsluiten. Via retail heb je namelijk de kans tot upselling van de zakelijke producten. We merken namelijk dat resellers het moeilijk vinden om vanuit het niets Panda te gaan verkopen in het b2b-segment. Door zich eerst te gaan richten op de retail en zodoende naamsbekendheid op te bouwen, is de overstap naar reselling makkelijker te maken.”

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Overheid

    Staatssecretaris maakt draai: DigiD wél kwetsbaar door Amerikaanse wetgeving

    Overheid

    Adviescollege ICT-toetsing hekelt plannen Sociale Verzekeringsbank

    Governance & Privacy

    Kabinet zet mes in 500 regels: eerste 218 al geselecteerd 

    Cloud & Infrastructuur

    Aardobservatie als motor voor verantwoorde supply chains

    Mitz sprong in het diepe cloud 'Trust Us'
    Governance & Privacy

    Kort: Ondanks risico’s toch meer apotheken bij Mitz, Frontria tegen fake news door ai (en meer)

    eEvidence shoot first
    Governance & Privacy

    eEvidence: goodbye privacy, vaarwel digitale soevereiniteit

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs