Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

MCC nodigt bezoekers TeleVisie 2007 uit via Quadia Web TV

03 april 2007 - 12:20ActueelCloud & InfrastructuurMCC

Mobile Communication Company (MCC) nodigt de potentiële bezoekers voor TeleVisie 2007 uit met een persoonlijke video via Quadia Web TV, met algemeen directeur Huub Lamers en TV persoonlijkheid Fabiënne de Vries.

Quadia maakt tijdens de beurs tevens opnames die na afloop in een Web TV portaal als beursimpressie te zien zullen zijn. MCC gebruikt de Web TV toepassing van Quadia als direct marketing instrument en illustreert daarmee een niet reguliere toepassing van dit medium.

Op maandag 23 en dinsdag 24 april vindt TeleVisie 2007 plaats in de HomeBoxx in Nieuwegein. Dit is dé Nederlandse telecommunicatiebeurs voor dealers en retailers van telefoons, mobiele devices en digitale camera's. Om zoveel mogelijk bezoekers te kunnen ontvangen, heeft MCC besloten een uitgebreide uitnodigingscampagne op te starten; door middel van html-mailers en uitnodigingen is de doelgroep op de hoogte gebracht van de beurs, data en inschrijfmogelijkheden. In plaats van nabellen of de twee- of drietraps direct marketing mail heeft MCC gekozen om herinneringen via Web TV te sturen.

Voormalig VJ Fabiënne de Vies wijst de lezer op de mogelijkheid scooters te winnen bij een bezoek aan TeleVisie 2007. Algemeen directeur van MCC, Huub Lamers klopt op de monitor van de ontvanger om toch nog even de aandacht te vragen voor de beurs. Beiden komen persoonlijk langs om TeleVisie te promoten. "Dat is de kracht van Web TV!", aldus Lamers. "We zijn koplopers op het gebied van technologie. En dit jaar heeft onze beurs ook focus op WEB 2.0 en leek het ons leuk om de mogelijkheden van het internet in zetten bij het uitnodigen van onze klanten. We hebben contact gezocht met Quadia en zijn zo op dit idee gekomen."  

Nico Verspaget, managing director Quadia voegt daaraan toe: "We zien dat video-uitnodigingen en reminders erg succesvol zijn. Ze worden ingezet als onderdeel van een totale campagne, zoals bij MCC. Daarnaast past het in deze tijd, waarin je niet meer opvalt met een standaard mailing. Uit eerdere rapportages blijkt dat binnen MCC's doelgroep zowel het bereik als de response hoger is dan bij standaard print of e-mail uitnodigingen."

Meer over

Architectuur

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs