Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Q-go en Kahuna zorgen voor beter klantcontact

18 april 2007 - 12:32ActueelCloud & InfrastructuurQ-Go

Een toepassing voor effectief klantcontact is nu beschikbaar door de samenwerking tussen Q-go, producent van Natural Language Search (NLS)-technologie, en Kahuna, leverancier van onafhankelijke oplossingen voor e-communicatie.

De twee bedrijven zullen zich hiervoor tijdens de Telecommerce Dagen op 24, 25 en 26 april als complementaire partners presenteren.

De samenwerking tussen Q-go en Kahuna Business Solutions komt voort uit de stijgende vraag naar op natuurlijke taal gebaseerde zoekmogelijkheden binnen de applicaties van KANA. Deze speler op het gebied van geïntegreerde klantenservice-oplossingen, heeft in de Benelux een strategisch partnership met Kahuna. Bedrijven die binnen deze regio met KANA-oplossingen werken, kunnen door de toevoeging van Q-go's NLS-technologie de in eigen woorden gestelde vragen van klanten snel en gericht beantwoorden.

De mogelijkheid van het stellen van een vraag in natuurlijke taal zorgt voor een drastische vermindering van het aantal inkomende verzoeken via telefoon of e-mail. Door de combinatie van de KANA-oplossingen van Kahuna met de NLS-technologie van Q-go ontstaat een duidelijk en continu inzicht in de behoeften van klanten. Hierdoor kunnen bedrijven een betere customer experience leveren en de online conversie verhogen. Daarnaast worden de operationele kosten van hun Contact Center aanzienlijk verlaagd.

"Wij zien natuurlijke taal als een strategisch component om de KANA Customer Interaction Suite te versterken", zegt Rudy van Duyvenvoorde, Managing Director Kahuna Business Solutions. "Het feit dat er al veel gezamenlijke klanten van beide oplossingen zijn, bevestigt dat Q-go de juiste en strategische partner is om KANA te completeren."

"Met Kahuna zijn we verzekerd van een zeer professionele partner met de juiste expertise op het gebied van KANA en klantinteractie", vult Marcel Smit, CEO bij Q-go, aan. "Door de aanvulling van de KANA-suite met onze Natural Language Search-technologie kunnen klanten nu in eigen woorden via de website communiceren. Dit heeft een aantoonbaar positief effect op de kwaliteit van de interactie. Kortom; de sleutel tot een hogere klanttevredenheid, beter inzicht en een hogere online conversie."

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Barco introduceert nieuw vergadersyste...

    Videoconferencing is volledig ingeburgerd in de vergaderzaal. Met ClickShare heeft Barco een oplossing om gemakkelijk en draadloos videovergaderingen te starten...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Software & Development

    Vibe coding en het lot van de developer

    Cloud & Infrastructuur

    Eurofiber en Open Dutch Fiber slaan handen verder ineen

    EU digitale
    Cloud & Infrastructuur

    Nederland in Europees consortium voor digitale gemeenschapsgoederen

    Software & Development

    Verkeerde configuratie bij Azure leidt tot veel storingen

    Nexperia
    Cloud & Infrastructuur

    Nexperia-topman wilde 40 procent personeel in Europa ontslaan

    Overheid

    VVD: wij willen een ‘AcICT on steroids’

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs