Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

SIT levert gecombineerde Avaya-IBM oplossing

25 mei 2007 - 08:56ActueelCloud & InfrastructuurSIT

ICT-dienstverlener SIT Nederland uit Leiden levert een gecombineerde IBM en Avaya communicatie oplossing aan eindgebruikers. Om alle partners van SIT rond deze oplossing nader te informeren organiseert het op 4 juni een informatiedag voor klanten en partners met autoracen in Zandvoort

Sinds kort heeft SIT een communicatieoplossing ontwikkeld dat bestaat uit producten van IBM en Avaya producten. Deze bestaat uit Avaya Communication Manager en IBM oplossingen zoals, Lotus Notes en SameTime. Patrick Louwe, directeur van SIT, vertelt; "We werken hierbij nauw samen met de IBM Software Group, IBM GTS en Avaya. We zijn nu gestart met een campagne om eindgebruikers te informeren rond deze oplossing. We bellen nu alle Lotus Notes gebruikers in Nederland en vragen hen of ze interesse hebben up te graden naar Lotus SameTime versie 7.5." Volgens Louwe hebben steeds meer bedrijven behoefte om via het web te vergaderen te communiceren. "Dat scheelt tijd en geld, bijvoorbeeld op vliegreizen."

Op 4 juni organiseert op het circuit van Zandvoort een speciale ‘Meet and Greet' dag om de gecombineerde oplossingen van IBM en Avaya nader toe te lichten. Louwe: "We nodigen klanten uit om te laten zien hoe de telefoon- en IT markt naar toe gaat. Daarnaast laat ik als partner zien hoe ver we zijn met integratie voor communicatie oplossingen. Tot slot is de dag om te netwerken, waarbij de mensen van SIT, Avaya en IBM elkaar beter kunnen leren kennen. SIT treedt hierbij tussen IBM en Avaya op als de Haarlemmersmeerolie."

Louwe voorspelt IT-dienstverleners steeds meer IP-telefonie oplossingen gaan verkopen. Maar het is ligt dan wel aan hen om dat snel op te pakken. "Traditionele telefonieleveranciers zijn nog bang voor IP-telefonie. SIT niet. Daarom gaan we op 4 juni ook in snelle auto's rijden met het thema ‘speed'. Want als je niet snel genoeg gaat naar de markt gaat met IP-telefonie, dan is het te laat. Het rijden met snelle auto's op Zandvoort symboliseert de snelheid waarmee telefonie zich beweegt richting IT…."

Meer over

BesturingssystemenTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs