Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

LogMeIn presenteert Rescue + Mobile tijdens DEMOfall in San Diego

26 september 2007 - 08:17ActueelCloud & InfrastructuurLogMeIn

LogMeIn, Inc., leverancier van ‘s-werelds meest gebruikte diensten voor connectiviteit en ondersteuning, toont voor het eerst Rescue + Mobile tijdens het DEMOfall 2007 evenement in San Diego.

Met de nieuwe Rescue + Mobile software kunnen medewerkers van afdelingen klantenservice bij aanbieders van mobiele telefonie, IT-ondersteuningsorganisaties en zakelijke IT-afdelingen snel en veilig op afstand toegang krijgen tot smartphones om deze te diagnosticeren en problemen op te lossen – of zelfs om eindgebruikers te trainen.

"DEMO hanteert strenge selectiecriteria voor de producten die tijdens de show gepresenteerd mogen worden. LogMeIn voldoet uitstekend aan die criteria", aldus Chris Shipley, executive producer bij DEMO. "De onderneming oogst veel lof en Rescue + Mobile zet die traditie voort."

LogMeIn Rescue + Mobile is de nieuwste software as a service (SaaS) in de collectie van IT-ondersteuningsdiensten van LogMeIn. Het is de eerste webgebaseerde service waarmee technici een smartphone (en optioneel ook de verbonden PC) op afstand kunnen overnemen. De technici zien een replica van het scherm van de smartphone op hun beeldscherm en kunnen knoppen indrukken, het scherm aanpassen en het apparaat besturen alsof ze het zelf vast hebben.

Voor aanbieders van mobiele telefonie en ondersteuningsorganisaties betekent Rescue + Mobile  een behoorlijke besparing in tijd en kosten bij het ondersteunen van steeds complexer apparatuur. Voor gebruikers beperkt het de mogelijke frustratie omtrent het configureren en ondersteunen van een handset die ze anders wellicht zouden inruilen. Door de toegenomen decentralisatie en spreiding van bedrijfsinfrastructuren is er meer behoefte aan oplossingen voor ondersteuning op afstand. Geavanceerde smartphones verhogen de behoefte aan en complexiteit van het ondersteunen van een uitgebreide IT-infrastructuur, aangezien de gebruikers ervan zich bij problemen vaak eerst richten op de eigen IT-afdeling.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Teamvalue

    Partnerartikel
    Cloud & Infrastructuur

    20% besparen op je Azure-kosten en een...

    Azure biedt organisaties schaalbaarheid, flexibiliteit en toegang tot een breed scala aan diensten. Toch zien veel organisaties hun kosten ongemerkt...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Software & Development

    Value8 wil totale controle over Ctac

    soevereine cloud
    Cloud & Infrastructuur

    Hoe soeverein moet de NDS zijn?

    Security & Awareness

    Twee dagen volle bak met prominente ot-rol

    Cloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    Luchtfoto van het datacenter-complex van Microsoft in Middenmeer.
    Data & AI

    Microsoft breidt datacenter in Wieringermeer fors uit

    Data & AI

    Amsterdams-Russische Nebius ‘hofleverancier’ van Microsoft

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs