Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Klantenwebforum bieden op bedrijfssite

30 oktober 2007 - 12:28ActueelCloud & Infrastructuur

Discussieforums en selfservice op het web vormen steeds belangrijker informatiebronnen voor consumenten. The Selfservice Company biedt bedrijven nu de mogelijkheid om selfservice faciliteiten uit te breiden met een webforum.

Binnen dit nieuwe concept, dat gebruik maakt van gecombineerde technologie van RightNow en Lithium, zorgt de koppeling met klantenservice voor een compleet klantbeeld, centrale regie en beheer.

Consumenten raken in toenemende mate vertrouwd met het raadplegen van selfservice applicaties op het web als bron van informatie. In plaats van de klantenservice van een bedrijf te benaderen gaat men zelf op zoek naar de benodigde informatie. De webforums vervullen in dit verband een belangrijke functie. Ze zijn voor consumenten steeds vaker dé plek om gebruikerservaringen uit te wisselen en een mening te vormen. Biedt een bedrijf geen forum aan dan creëert de consument zijn eigen forum om zijn mening actief te delen met andere.

The Selfservice Company stelt bedrijven nu in staat om de eigen selfservice faciliteiten uit te breiden met een webforum. Directeur Dirk Jan Dokman: "Het zelf opzetten van een forum biedt diverse voordelen. Allereerst voorziet een forum in een belangrijke behoefte van veel consumenten en is daardoor een uiting van klantgerichtheid. Ook kan de betrokkenheid van klanten bij je producten en diensten worden vergroot. Je stelt consumenten immers in staat om actief mee te praten en te denken. Daarnaast vormt een forum een geweldige bron van informatie met directe product feedback . Tenslotte kan een forum ook de afdeling klantenservice aanzienlijk ontlasten, omdat daar minder vragen binnenkomen."

De oplossing die The Selfservice Company biedt is gebaseerd op een samenwerkingsverband tussen RightNow Technologies en Lithium. In dit concept staat de integratie van webselfservice faciliteiten met forums centraal. Ook een koppeling met het contactcenter behoort tot de mogelijkheden. Dokman: "Mocht een forumvraag door medeklanten niet beantwoord worden, dan kan deze naar het contactcenter worden doorgestuurd. Ook kunnen daar de reacties gemodereerd worden en eventuele onjuistheden worden rechtgezet. Kortom: deze nieuwe mogelijkheid zorgt voor een nog betere integratie tussen selfservice én persoonlijk contact!"

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Servers onder de loep – Een nieuw tijdperk

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Virtualisatie heruitgevonden met VM’s en Containers

    15 redenen om bestaande virtuele machines te behouden en ruimte te creëren voor vernieuwing

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    SureSync en Logius genomineerd voor Co...

    SureSync is dit jaar trots op drie nominaties bij de Computable Awards 2025. Eén van de meest opvallende nominaties is...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Cloud & Infrastructuur

    Clingendael waarschuwt: Nexperia-ingreep kan uitmonden in geopolitieke chipcrisis

    Innovatie & Transformatie

    It als groeimotor? Alleen met een plan

    Innovatie & Transformatie

    Aanbestedingen botsen met autonomie

    e-mail lost silent drop smishing
    Security & Awareness

    Kort: Bank-smishing x10, Microsoft silent drops lopen spuigaten uit (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Minister vreest Chinese spelletjes om Nexperia vleugellam te maken

    Carrière

    Onverantwoord gedrag kostte Chinese bestuurder Nexperia de kop

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs