Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Klantenwebforum bieden op bedrijfssite

30 oktober 2007 - 12:28ActueelCloud & Infrastructuur

Discussieforums en selfservice op het web vormen steeds belangrijker informatiebronnen voor consumenten. The Selfservice Company biedt bedrijven nu de mogelijkheid om selfservice faciliteiten uit te breiden met een webforum.

Binnen dit nieuwe concept, dat gebruik maakt van gecombineerde technologie van RightNow en Lithium, zorgt de koppeling met klantenservice voor een compleet klantbeeld, centrale regie en beheer.

Consumenten raken in toenemende mate vertrouwd met het raadplegen van selfservice applicaties op het web als bron van informatie. In plaats van de klantenservice van een bedrijf te benaderen gaat men zelf op zoek naar de benodigde informatie. De webforums vervullen in dit verband een belangrijke functie. Ze zijn voor consumenten steeds vaker dé plek om gebruikerservaringen uit te wisselen en een mening te vormen. Biedt een bedrijf geen forum aan dan creëert de consument zijn eigen forum om zijn mening actief te delen met andere.

The Selfservice Company stelt bedrijven nu in staat om de eigen selfservice faciliteiten uit te breiden met een webforum. Directeur Dirk Jan Dokman: "Het zelf opzetten van een forum biedt diverse voordelen. Allereerst voorziet een forum in een belangrijke behoefte van veel consumenten en is daardoor een uiting van klantgerichtheid. Ook kan de betrokkenheid van klanten bij je producten en diensten worden vergroot. Je stelt consumenten immers in staat om actief mee te praten en te denken. Daarnaast vormt een forum een geweldige bron van informatie met directe product feedback . Tenslotte kan een forum ook de afdeling klantenservice aanzienlijk ontlasten, omdat daar minder vragen binnenkomen."

De oplossing die The Selfservice Company biedt is gebaseerd op een samenwerkingsverband tussen RightNow Technologies en Lithium. In dit concept staat de integratie van webselfservice faciliteiten met forums centraal. Ook een koppeling met het contactcenter behoort tot de mogelijkheden. Dokman: "Mocht een forumvraag door medeklanten niet beantwoord worden, dan kan deze naar het contactcenter worden doorgestuurd. Ook kunnen daar de reacties gemodereerd worden en eventuele onjuistheden worden rechtgezet. Kortom: deze nieuwe mogelijkheid zorgt voor een nog betere integratie tussen selfservice én persoonlijk contact!"

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    Gebouw TU/e
    ActueelCloud & Infrastructuur

    TU/e vervangt vpn en voegt mfa toe na cyberaanval

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    Quantum
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

    kaasschaaf
    ActueelCarrière

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen

    cybercrime
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Rijkswaterstaat moet vaart maken met beveiligen van bruggen en sluizen

    Bord van Mediamarkt
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Mediamarkt licht ‘onbeperkte’ cloudopslag van eigen telecommerk toe

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs