Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Klantenwebforum bieden op bedrijfssite

30 oktober 2007 - 12:28ActueelCloud & Infrastructuur

Discussieforums en selfservice op het web vormen steeds belangrijker informatiebronnen voor consumenten. The Selfservice Company biedt bedrijven nu de mogelijkheid om selfservice faciliteiten uit te breiden met een webforum.

Binnen dit nieuwe concept, dat gebruik maakt van gecombineerde technologie van RightNow en Lithium, zorgt de koppeling met klantenservice voor een compleet klantbeeld, centrale regie en beheer.

Consumenten raken in toenemende mate vertrouwd met het raadplegen van selfservice applicaties op het web als bron van informatie. In plaats van de klantenservice van een bedrijf te benaderen gaat men zelf op zoek naar de benodigde informatie. De webforums vervullen in dit verband een belangrijke functie. Ze zijn voor consumenten steeds vaker dé plek om gebruikerservaringen uit te wisselen en een mening te vormen. Biedt een bedrijf geen forum aan dan creëert de consument zijn eigen forum om zijn mening actief te delen met andere.

The Selfservice Company stelt bedrijven nu in staat om de eigen selfservice faciliteiten uit te breiden met een webforum. Directeur Dirk Jan Dokman: "Het zelf opzetten van een forum biedt diverse voordelen. Allereerst voorziet een forum in een belangrijke behoefte van veel consumenten en is daardoor een uiting van klantgerichtheid. Ook kan de betrokkenheid van klanten bij je producten en diensten worden vergroot. Je stelt consumenten immers in staat om actief mee te praten en te denken. Daarnaast vormt een forum een geweldige bron van informatie met directe product feedback . Tenslotte kan een forum ook de afdeling klantenservice aanzienlijk ontlasten, omdat daar minder vragen binnenkomen."

De oplossing die The Selfservice Company biedt is gebaseerd op een samenwerkingsverband tussen RightNow Technologies en Lithium. In dit concept staat de integratie van webselfservice faciliteiten met forums centraal. Ook een koppeling met het contactcenter behoort tot de mogelijkheden. Dokman: "Mocht een forumvraag door medeklanten niet beantwoord worden, dan kan deze naar het contactcenter worden doorgestuurd. Ook kunnen daar de reacties gemodereerd worden en eventuele onjuistheden worden rechtgezet. Kortom: deze nieuwe mogelijkheid zorgt voor een nog betere integratie tussen selfservice én persoonlijk contact!"

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Barco introduceert nieuw vergadersyste...

    Videoconferencing is volledig ingeburgerd in de vergaderzaal. Met ClickShare heeft Barco een oplossing om gemakkelijk en draadloos videovergaderingen te starten...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    Schaduw-ai en het risico voor organisaties

    Data & AI

    Kort: OpenAI en AWS sluiten miljardendeal, Microsoft zet ai-hub op in VAE (en meer)

    Software & Development

    Vibe coding en het lot van de developer

    Cloud & Infrastructuur

    Eurofiber en Open Dutch Fiber slaan handen verder ineen

    EU digitale
    Cloud & Infrastructuur

    Nederland in Europees consortium voor digitale gemeenschapsgoederen

    Software & Development

    Verkeerde configuratie bij Azure leidt tot veel storingen

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs