Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Nieuwe retailcampagne distributeur Ingram Micro

05 november 2007 - 09:42ActueelGovernance & PrivacyIngram Micro
Sander Hulsman
Sander Hulsman
Founder | Content Director

Ingram Micro Nederland is op 1 november van start gegaan met een eindejaarcampagne voor zijn retailklanten.

Van 1 november tot en met 16 december 2007 kunnen Ingram Micro-klanten zomaar in de prijzen vallen. Bij aankoop van producten van de participerende leveranciers bij Ingram Micro ontvangt de klant een gratis kraskaart met een unieke code.

Ingram Micro heeft speciaal voor deze campagne een website ingericht waarop de code kan worden ingevuld en de klant direct kan zien of er een prijs is gewonnen. De website www.krasjemenou.nl kan zowel door klanten als consumenten worden gebruikt. Ingram Micro ondersteunt de deelnemende klanten verder met kant-en-klare banners en e-mailings voor gebruik in hun eigen marketingcommunicatie.

"Onze klanten kunnen zelf bepalen of zij de kraskaarten houden als incentive voor medewerkers of inzetten voor andere consumentenacties", zegt Maarten Spreeuwenberg, business unit manager retail van Ingram Micro. "Dergelijke campagnes willen klanten graag inzetten ten behoeve van hun eigen doorverkoop en krassen is populair. Met deze actie verwachten we tegemoet te komen aan deze wens van onze klanten." De prijzen bestaan onder andere uit Sony lcd-tv's, Nintendo Wii's, Canon digitale camera's en vele andere krasse prijzen.

In de campagne participeren maar liefst zestien merken, te weten Sony, Logitech, Belkin, Microsoft, Conceptronic, Acer, Toshiba, D-Link, Canon, Philips, Kensington, Ergotron, InFocus, Intel, Iomega en Symantec.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialSecurity & Awareness

    Cybersec Netherlands 2025 – Programma...

    Keynotes over cloud, AI en geopolitiek: het programma van Cybersec Netherlands raakt de kern van digitale weerbaarheid

    Meer persberichten

    Meer lezen

    OpinieInnovatie & Transformatie

    Europese regels drijven digitale infrastructuur in handen van niet-Europese giganten

    inhaalrace behind the curve
    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: Euro-tech steunt DSA, ciso’s behind the curve, massaclaim labhack loopt in miljoenen (en meer)

    AchtergrondSecurity & Awareness

    Informatiebeveiliging in de zorg: wat houdt de NEN 7510 in?

    eigenwijs overmoed overconfidence
    ActueelGovernance & Privacy

    Kort: phishing nummer één wegens overmoed, klok tikt voor cio’s (en meer)

    Leeftijdsverificatie
    ActueelGovernance & Privacy

    Bluesky kan kosten strenge leeftijdscontrole niet dragen

    ActueelSecurity & Awareness

    Anti-phishingtraining sorteert nauwelijks effect

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs