Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Oracle komt met nieuwe functionaliteit voor softwareconfiguratie en upgrade management

14 november 2007 - 10:43ActueelSoftware & DevelopmentOracle

Oracle heeft zijn aanbod voor softwareconfiguratie en upgrade management verbeterd en uitgebreid. Daarnaast ontving de organisatie tijdens Oracle OpenWorld een award van de Amerikaanse Service and Support Professionals Association (SSPA) voor zijn supportactiviteiten.

Software Configuration Manager
Oracle introduceert een nieuwe versie van zijn Software Configuration Manager-platform. Het systeem verzamelt en integreert automatisch gedetailleerde en dynamische informatie met betrekking tot de systeemconfiguratie. Oracle kan zo proactief en gepersonaliseerd support leveren. Oracle Software Configuration Manager vormt de basis voor een nieuwe generatie support tools, mogelijkheden en diensten en is gebaseerd op Oracle Enterprise Manager-software.

Upgrade Management Service
Het supportaanbod is verder uitgebreid met Oracle Advanced Customer Services Upgrade Management Service, ontworpen om het upgraderisico voor klanten te minimaliseren en de waarde van hun software-investering te verhogen. De services voorzien in een compleet portfolio van eenvoudige, snelle en kosteneffectieve management tools en diensten waarmee Oracle-klanten moeiteloos van hun huidige omgeving kunnen overschakelen naar de voor hen meest geschikte omgeving en versies. Gebaseerd op het Oracle Services Framework, wordt versie 3 van ITIL ondersteund door Oracle Advanced Customer Services Upgrade Management Service en komt het tegemoet aan de individuele behoeftes van elke klant. Ongeacht of deze zelf de upgrade verzorgt, een derde partij ervoor inschakelt, of gebruikmaakt van Oracle Consulting Services.

De Oracle Advanced Customer Services Upgrade Management Service kent drie stappen: de Upgrade Pre-Planning Analyse, Upgrade Management en de Post Upgrade Evaluation. Hierdoor kunnen klanten stap voor stap naar een nieuwe situatie overschakelen, gecontroleerd en zonder risico.

Oracle Support onderscheiden
Oracle is tijdens Oracle OpenWorld onderscheiden voor zijn supportactiviteiten. Oracle Support kreeg de ‘Services Industry Leadership'-award toegekend door de Amerikaanse Service and Support Professionals Association (SSPA). Oracle is het eerste bedrijf dat een dergelijke onderscheiding in ontvangst mag nemen en krijgt de award voor de vooruitstrevende rol op het gebied van klantenondersteuning en het vastleggen en definiëren van standaarden op het gebied van ‘service excellence'. Oracle kent een lange supporttraditie, gericht op een voortdurende innovatie op het gebied van dienstverlening. Het was één van de eerste bedrijven die elektronische, online ondersteuning bood en ondersteunt klanten wereldwijd in 27 talen en in elke tijdzone, met 16.000 ontwikkelaars en 7500 supportprofessionals.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    ActueelData & AI

    Kort: Esri simuleert extreem weer, update over de Ai-fabriek, omkoping Coinbase (en nog meer)

    Remko Reinders alegemeen directeur Salesforce Nederland
    AchtergrondData & AI

    Salesforce NL: Technologie ai-agents is volwassen, nu komt het op durf aan

    ActueelOverheid

    Kort: Nieuw screeningsysteem IND, IFS in zee met TomTom, Navara naar BBTG en de grote oversteek voor TMA

    AchtergrondData & AI

    ILT heeft nieuw taxitoezichtsysteem op de rit

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: WBSO populair bij ict-bedrijven, 6 cloudtrends Gartner, EU-alternatief voor CVE-database VS

    ActueelData & AI

    Lleverage ontvangt drie miljoen voor ‘vibe automation’

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs