Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Colubris beloont Kannegieter voor verkoopresultaten

18 februari 2008 - 14:44ActueelCarrièreColubris NetworksKannegieter
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Met het incentiveprogramma The Drive to Daytona stimuleert Colubris Networks zijn partners elk jaar om verkooprecords te breken. In 2007 was Kannegieter de winnaar.

Kannegieter behaalde in de Benelux resultaten die ver boven de doelstellingen uitkwamen. Het bedrijf wint met deze prestatie een reis naar Daytona, Florida, in de VS.

Colubris zet het incentiveprogramma in al zijn verkoopregio’s in. The Drive to Daytona dankt zijn naam aan het feit dat de winnaars op de plek van bestemming genieten van de beroemde jaarlijkse Daytona 500-race op de Daytona Speedway. Daarnaast mag de partner zelf een rondje rijden onder leiding van een medewerker van een van de beste autoracescholen ter wereld: Skip Barber Racing School.

"Partners zijn voor Colubris erg belangrijk. We willen ze dan ook het gevoel geven dat ze van grote toegevoegde waarde zijn voor Colubris en dat ze centraal staan in onze marktbenadering", zegt Harry Stevens, sales director EMEA bij Colubris. "Deze reis naar de VS is een welverdiende beloning voor de partner die zich zodanig inzet dat spectaculaire resultaten voor beide partijen behaald worden."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Laptop in brand
    Werkplek & Beheer

    Van incident naar impact: waarom ‘dex-it’ strategisch maakt

    Carrière

    Kort: ASM bouwt nieuw hoofdkantoor in Almere, Colaers terug op het oude Cegeka-nest (en meer)

    Carrière

    Rechter: Chinese hr-man Nexperia terecht buitenspel gezet

    Carrière

    Engineer in ai-tijdperk is dirigent én architect

    Carrière

    Vakbonden roepen ict’ers op mee te doen aan salarisonderzoek

    Innovatie & Transformatie

    Ai-toepassingen krijgen vaart in 2026 

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs