Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Open Text lanceert geïntegreerde oplossing voor Transactional Content Processing

13 mei 2008 - 12:174 minuten leestijdActueelGovernance & PrivacyOpenText

Open Text, leverancier van Enterprise Content Management (ECM) software en oplossingen, lanceert een nieuwe, volledig geïntegreerde oplossing voor Transactional Content Processing (TCP). De oplossing ondersteunt organisaties in het optimaliseren van workflow in omvangrijke, kritische bedrijfsprocessen zoals facturering, het verwerken van bestellingen en claims en het afhandelen van klantverzoeken. Dit resulteert in kostenbesparingen, grotere flexibiliteit en verbeterde compliance ten aanzien van externe regelgeving en intern beleid.

Via vertrouwde en intuïtieve gebruikersinterfaces biedt de geavanceerde Open Text TCP oplossing uitgebreide functionaliteit voor het beheren van transactiegerelateerde data zoals papieren documenten, e-mails of elektronische formulieren, binnen de context van bedrijfsprocessen. Organisaties kunnen met behulp van deze nieuwe oplossing hun omvangrijke, contentgeoriënteerde processen versnellen en optimaliseren.

Snelle implementatie en ROI
Open Text TCP is volledig geïntegreerd met Open Text Content Services, waaronder Enterprise Library Services en Enterprise Process Services. De nieuwe oplossing betekent een verbetering en een uitbreiding van Open Text’s Business Process Management (BPM) en Production Document Management (PDMS) oplossingen. Omdat deze functionaliteit nu beschikbaar is als onderdeel van een geïntegreerde totaaloplossing, kunnen klanten een kortere implementatietijd en een snellere return on investment verwachten.

Voor elk systeem dat transacties verwerkt is het van belang om vijf afzonderlijke fasen te automatiseren. Open Text TCP omvat alle vijf, als volgt:

– Capture – Open Text TCP is uitgerust met een volledige set van inbound kanalen en mechanismen om informatie te verzamelen, waaronder afbeeldingen, content en webdiensten. Alle inkomende informatie zoals elektronische formulieren, faxen en printstromen kan elektronisch worden afgehandeld.
– Proces – De oplossing biedt een zeer schaalbaar business process component die complexe processen op basis van business rules simultaan kan beheren. Daarnaast is het mogelijk om bedrijfsactiviteiten te monitoren en analyses uit te voeren.
– Toegang – Open Text TCP biedt de flexibiliteit om transactiegerelateerde content en procesinformatie weer te geven aan eindgebruikers in uitgebreide case-georiënteerde overzichten die gegevens uit verschillende bronnen bevatten. Content kan ook worden samengebracht in selfservice portalen.
– Integratie – Informatie voor een bepaald bedrijfsproces bevindt zich vaak in meerdere systemen, waaronder ERP (van SAP, Oracle of andere leveranciers), e-mail en document management systemen en maatwerk applicaties.
– Bewaren – Transactiegerelateerde content wordt in enorme hoeveelheden gegenereerd, veelal documenten die bewaard moeten blijven en daarom worden beheerd via recordsmanagement. TCP gebruikt Open Text’s Enterprise Library Services als basis, waarmee organisaties bewaarschema’s en compliance rules voor content kunnen beheren.

Van de digitale postkamer naar selfservice voor klanten
Steeds meer waardevolle en compliance-gerelateerde bedrijfsprocessen worden geïnitieerd door binnenkomende informatie, zoals online formulieren voor kredietaanvragen, faxen en brieven met berichtgeving over claims of e-mails met klachten van klanten. De TCP oplossing van Open biedt een digitale postkamer die het bijvoorbeeld mogelijk maakt om binnenkomende correspondentie automatisch te vergelijken met klantgegevens uit SAP of Oracle systemen, en ze daarna door te sturen naar de juiste medewerker(s). Alle informatie over de status van het proces is als virtueel klantbestand ook beschikbaar voor andere afdelingen, zoals het call center. Vragen worden zo op een adequate manier en door de op de juiste manier en door de juiste persoon beantwoord.

Selfservice portaal
De digitale postkamer is in combinatie met Livelink ECM – Shared Document Access uit te breiden tot een selfserviceportaal voor klanten, partners en leveranciers. Wanneer ze over de juiste autorisaties beschikken kunnen deze externe gebruikers relevante informatie bekijken en, bijvoorbeeld, orders en leveringen met elkaar vergelijken of de status van de afhandeling van een klacht inzien. Voor interne servicemedewerkers is de bijbehorende informatie beschikbaar in uitgebreide klant-, leverancier- of partnerbestanden. Dit verhoogt het serviceniveau voor bedrijven en verlaagt tegelijkertijd de totale bedrijfskosten.

"Bedrijfsprocessen die geïnitieerd worden door binnenkomende content of extern via e-mail of online formulieren, worden steeds belangrijker in bedrijfstakken met grote aantallen klanten, partners of leveranciers," aldus Michael Cybala, directeur programma- en productmanagement TCP Solutions bij Open Text. "Onze volledig geïntegreerde oplossing is gebaseerd op onze expertise in content management. We maken het voor organisaties eenvoudiger dan voorheen om zelfs hun grootste en complexe transactieprocessen te stroomlijnen en te optimaliseren."

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialSecurity & Awareness

    Cybersec Netherlands 2025 – Programma...

    Keynotes over cloud, AI en geopolitiek: het programma van Cybersec Netherlands raakt de kern van digitale weerbaarheid

    Meer persberichten

    Meer lezen

    ActueelSecurity & Awareness

    Anti-phishingtraining sorteert nauwelijks effect

    OpinieData & AI

    Van opensource naar ‘open washing’: waarom bedrijven nu misbruik maken van vertrouwen in licenties

    ActueelCloud & Infrastructuur

    NLnet en CWI testen eerste openbare Scion-verbinding in Nederland

    ActueelSecurity & Awareness

    Phishingtrend: oplichters zetten correcte boekingsgegevens in

    AchtergrondGovernance & Privacy

    Dawnguard belooft volautomatische securitycloudarchitectuur

    OpinieData & AI

    Is Amerikaanse ai straks nog bruikbaar?

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs