Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Vernieuwde versie Outbound Dialing Software

04 augustus 2008 - 12:39ActueelCloud & InfrastructuurInteractive Intelligence
Henk Boot
Henk Boot

Interactive Intelligence komt met Interaction Dialer software. Interaction Dialer 3.0 biedt naast blended outbound dialing en functionaliteit voor campagnemanagement, ook skills-based dialing en verbeteringen met betrekking tot ‘Do Not Call' registraties. Outbound dialing software zorgt ervoor dat medewerkers zo effectief mogelijk gesprekken kunnen opzetten naar hun klanten.

De skills based dialing-functie in Interaction Dialer 3.0 van Interactive Intelligence, leverancier van zakelijke ip-telefonie- en communicatiesoftware, houdt rekening met de skills (vaardigheden) van de agenten en belt alleen contacten uit de bellijst die door hen kunnen worden afgehandeld. Deze functionaliteit moet niet verward worden met skills based routing, waarbij naderhand op basis van de skills het gesprek aan de beste agent wordt aangeboden.

De ‘Do Not Call' registratie is een functionaliteit in het kader van de ook in Nederland steeds strikter wordende regelgeving. Hiermee kunnen op het laatste moment bellijsten opgeschoond worden door deze te vergelijken met de meest recente gegevens uit bijvoorbeeld een Bel-me-niet-register. De tijd tussen het opschonen en daadwerkelijk bellen wordt hierdoor minimaal.

De centrale architectuur van Interaction Dialer, al dan niet in combinatie met Customer Interaction Center, levert een aantal voordelen op. Zo is bij gebruik in meerdere vestigingen het mogelijk om Interaction Dialer gecentraliseerd toe te passen in combinatie met de SIP-based Interaction Gateway op sublocaties. Ook de geïntegreerde tools voor het ontwikkelen van scripts en de algoritmes maken het geschikt voor organisaties die belang hebben bij een gunstige kosten-baten-verhouding. Interaction Dialer 3.0 kan door de optimalisatie van het bellen en de toegang tot databases tot 250.000 gesprekken per uur per server verwerken of tot 1000 agenten op een enkele server.

 

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Data & AI

    AI Twin – we vervangen geen mens...

    Mobile XL helpt je op weg met je eigen AI Twin Stel je voor een AI Twin, een digitale kopie...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Overheid

    Staatssecretaris maakt draai: DigiD wél kwetsbaar door Amerikaanse wetgeving

    Carrière

    Rechter: Chinese hr-man Nexperia terecht buitenspel gezet

    Overheid

    Adviescollege ICT-toetsing hekelt plannen Sociale Verzekeringsbank

    Data & AI

    Kort: Hallucineren, BAM in Droneview (en meer)

    Cloud & Infrastructuur

    Haven van de toekomst: digitaal en klimaatneutraal

    Carrière

    Kort: Nieuwe KPN-cao mét reservistenregeling, Philips koopt Spectrawave (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs