Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

‘Pimp up time’ bij Actebis

07 augustus 2008 - 14:01ActueelInnovatie & TransformatieAlso-Actebis

Actebis heeft voor haar klanten weer een actie bedacht, genoemd PIMP UP TIME! Deze campagne is inmiddels gestart en loopt tot en met de maand oktober van dit jaar. Tijdens deze drie maanden kunnen de klanten van Actebis hun winkel, hun sales én hun marge ‘pimpen’.

De PIMP UP TIME campagne bestaat uit drie verschillende acties, welke elk een looptijd van een maand hebben. Tijdens de verschillende actieperioden ontvangen de klanten van Actebis PIMPS (punten). Deze PIMPS ontvangen zij gratis en automatisch bij aankoop van producten van de deelnemende vendoren. Deze PIMPS kunnen vervolgens ingewisseld worden voor de dan geldende aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn afgestemd op de actiecampagne van die maand en zijn zonder enige twijfel allemaal geweldige middelen om te pimpen!

De drie verschillende acties van de PIMP UP TIME campagne zijn PIMP YOUR STORE, PIMP YOUR SALES en PIMP YOUR MARGIN. De klanten kunnen met de PIMPS achtereenvolgens hun winkel een nieuw jasje geven met het aangeboden promotiemateriaal, traffic genereren naar hun winkelvloer met de aangeboden marketingtools en de consument laten profiteren van spectaculaire aanbiedingen.

PIMP YOUR STORE
Bij de PIMP YOUR STORE actie, welke loopt van 1 t/m 31 augustus 2008, kunnen de klanten van Actebis hun winkel pimpen. Om hun winkel te pimpen, kunnen ze PIMPS inleveren voor promotiemateriaal voor de winkel. Zoals lichtdisplays, storestoppers, brochurezuilen, informatiestandaards en nog veel ander promotiemateriaal.

PIMP YOUR SALES
Bij de PIMP YOUR SALES actie, welke loopt van 1 september t/m 30 september 2008, kunnen de klanten hun sales pimpen. Om hun sales te pimpen, kunnen zij hun PIMPS inleveren tegen verkoopondersteunende middelen die ingeschakeld kunnen worden; zoals het plaatsen van advertenties, het inzetten van promotieteams, het drukken van actie leaflets en dergelijke.

PIMP YOUR MARGIN
Bij de PIMP YOUR MARGIN actie, welke loopt van 1 oktober t/m 31 oktober 2008, kunnen de klanten hun marge pimpen. Om hun marge te pimpen, kunnen de klanten hun ontvangen PIMPS inleveren tegen kortingsacties, gratis producten, en dergelijke.

De deelnemende vendoren aan deze campagne zijn: Toshiba, Kaspersky, MSI, Microsoft, Fujitsu Siemens, BenQ, Epson, Abbrazzio, Eminent, NETGEAR, Club3D en Conceptronic.

Voor meer informatie over de Actebis PIMP UP TIME campagne kan met terecht op www.actebis.nl of bellen met 030 – 6084700.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst. De praktijk van verschillende manieren van industrieel bouwen

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder

    Partnerartikel
    AdvertorialCloud & Infrastructuur

    Hybride cloud: belofte of valkuil?

    Pieter de Haer, Portfoliomanager Previder De hybride cloud is de belofte van dit moment. Organisaties zien een model voor zich...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    Productiviteitsgroei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Digitalisering en innovatie speerpunt bij Productiviteitsagenda

    Reza Sarshar
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Digitale innovatie: van apps naar agents

    Frank Breedijk
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Digitale soevereiniteit hoeft niet zwart-wit te zijn

    Kaarten energienet
    ActueelInnovatie & Transformatie

    Digitale kaarten versnellen stroomnetuitbreiding

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs