Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

‘Pimp up time’ bij Actebis

07 augustus 2008 - 14:01ActueelInnovatie & TransformatieAlso-Actebis

Actebis heeft voor haar klanten weer een actie bedacht, genoemd PIMP UP TIME! Deze campagne is inmiddels gestart en loopt tot en met de maand oktober van dit jaar. Tijdens deze drie maanden kunnen de klanten van Actebis hun winkel, hun sales én hun marge ‘pimpen’.

De PIMP UP TIME campagne bestaat uit drie verschillende acties, welke elk een looptijd van een maand hebben. Tijdens de verschillende actieperioden ontvangen de klanten van Actebis PIMPS (punten). Deze PIMPS ontvangen zij gratis en automatisch bij aankoop van producten van de deelnemende vendoren. Deze PIMPS kunnen vervolgens ingewisseld worden voor de dan geldende aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn afgestemd op de actiecampagne van die maand en zijn zonder enige twijfel allemaal geweldige middelen om te pimpen!

De drie verschillende acties van de PIMP UP TIME campagne zijn PIMP YOUR STORE, PIMP YOUR SALES en PIMP YOUR MARGIN. De klanten kunnen met de PIMPS achtereenvolgens hun winkel een nieuw jasje geven met het aangeboden promotiemateriaal, traffic genereren naar hun winkelvloer met de aangeboden marketingtools en de consument laten profiteren van spectaculaire aanbiedingen.

PIMP YOUR STORE
Bij de PIMP YOUR STORE actie, welke loopt van 1 t/m 31 augustus 2008, kunnen de klanten van Actebis hun winkel pimpen. Om hun winkel te pimpen, kunnen ze PIMPS inleveren voor promotiemateriaal voor de winkel. Zoals lichtdisplays, storestoppers, brochurezuilen, informatiestandaards en nog veel ander promotiemateriaal.

PIMP YOUR SALES
Bij de PIMP YOUR SALES actie, welke loopt van 1 september t/m 30 september 2008, kunnen de klanten hun sales pimpen. Om hun sales te pimpen, kunnen zij hun PIMPS inleveren tegen verkoopondersteunende middelen die ingeschakeld kunnen worden; zoals het plaatsen van advertenties, het inzetten van promotieteams, het drukken van actie leaflets en dergelijke.

PIMP YOUR MARGIN
Bij de PIMP YOUR MARGIN actie, welke loopt van 1 oktober t/m 31 oktober 2008, kunnen de klanten hun marge pimpen. Om hun marge te pimpen, kunnen de klanten hun ontvangen PIMPS inleveren tegen kortingsacties, gratis producten, en dergelijke.

De deelnemende vendoren aan deze campagne zijn: Toshiba, Kaspersky, MSI, Microsoft, Fujitsu Siemens, BenQ, Epson, Abbrazzio, Eminent, NETGEAR, Club3D en Conceptronic.

Voor meer informatie over de Actebis PIMP UP TIME campagne kan met terecht op www.actebis.nl of bellen met 030 – 6084700.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Fred Streefland
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Cyber Resilience: de randvoorwaarde voor elke business

    AchtergrondData & AI

    Intelligentie op de plek waar het ontstaat

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs