Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Samenwerking Panasonic en Chain Connection

06 oktober 2008 - 08:41ActueelInnovatie & TransformatieChain ConnectionPanasonic
Redactie Computable
Redactie Computable

Panasonic schakelt Chain Connection in om een aantal telemarketing werkzaamheden voor hen uit te voeren. Door de samenwerking krijgen account managers meer ondersteuning in hun acquisitieplan en relatiebeheer, waardoor de kwaliteit en effectiviteit van hun dienstverlening nog beter wordt.

Panasonic wil haar accountmanagers meer ondersteuning bieden door telemarketing in te zetten. Hierdoor is het de bedoeling dat  accountmanagers meer tijd en armslag krijgen om meer bij hun klanten te zijn, met het uiteindelijke doel dat de dienstverlening verbetert. Chain Connection geeft deze service voor Panasonic gestalte.

Relatiebeheer

"Veel mensen zien telemarketing werkzaamheden alleen als die ‘lastige verkopers die rond etenstijd bellen’. Maar met serieuze telemarketing kunnen bedrijven wel degelijk een betere relatie opbouwen met hun klanten", aldus Hennie Jansen, directeur van Chain Connection. 

Door telemarketing kunnen bedrijven hun accounts beter beheren en sneller inspelen op klantvragen. Bovendien zorgt goed uitgevoerde telemarketing voor een up-to-date klantenbestand. Bij Panasonic verzorgt Chain Connection onder andere de afspraken tussen de accountmanagers en de prospect/klant, en wordt de database up-to-date gehouden.

Waardevol contact

Het contact met de klant is een waardevol moment. Panasonic onderkent dat en wil graag een goede relatie opbouwen met de klant. Martin Beemer, manager marketing en planning document bij Panasonic:  "Door dit, voor ons nieuwe medium om prospects/klanten te benaderen, verwachten wij dat onze sales-force een flinke efficiency slag kan maken. Natuurlijk zonder in te boeten aan kwaliteit. Onze verwachting is dat Chain Connection uitstekend ‘ onze’ kwaliteit kan bieden, hierdoor geven wij met een gerust hart de acquisitie van prospects/klanten uit handen".

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    AchtergrondInnovatie & Transformatie

    Tech aan het front

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Navo-sg Mark Rutte ziet innovatie op slagveld enorm versnellen

    AchtergrondData & AI

    Ai-bedrijf Braincreators stelt de mens weer centraal in nieuwe koers

    ActueelSoftware & Development

    Europese tech hongert naar Navo-orders

    OpinieData & AI

    Van copiloten tot duurzame ai-modellen: hoe ai waarde toevoegt

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: TU/e lanceert nieuw high-tech-onderzoeksinstituut, veel minder cyberincidenten in Nederland (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs