Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Uw product voor president!

04 november 2008 - 21:19ChannelInnovatie & Transformatie
Redactie Computable
Redactie Computable

Op basis van de YouTube pagina’s van Barack Obama en John McCain was de uitkomst van de Amerikaanse verkiezingen al te voorspellen.

De uit een militaire familie afkomstige John McCain start zijn populaire YouTube Channel met een video genaamd "The Mac Is Back!". In de eerste seconden ziet u al beelden van marcherende militaire baretten. Ondersteund door muziek die rechtstreeks uit de televisieserie Tour of Duty afkomstig lijkt komt de repubikein McCain zeer strijdlustig over. Vooral ouderwets bloeddorstig. Je kunt echt zien dat hij de machtshebber zijn land al jarenlang trouw dient en nu graag zelf het stokje wil overnemen.

Het kanaal van de democratische Obama start met de video "We Have a Lot of Work to Do". Op vriendelijke, doch zeer indringende wijze wordt u uitgelegd dat het tijd is voor verandering. Als u de juiste keuze wilt maken, dan dient u meteen te surfen naar VoteForChange.com. Op die site helpen zij u bijna het stemhokje in en helpen u om Obama aan te kruizen. Op YouTube komt Obama ook strijdlustig over, maar dan als je meest strijdlustige beste vriend. Een vriend waar je vooral op moet gaan stemmen, want hij zorgt voor de veranderingen die jij graag wilt.

Op het kanaal van Obama tel ik daarnaast ook nog eens drie keer de boodschap "VOTE". Hoeveel keer denkt u dat kanaal van McCain oproept om te stemmen? U raadt het al: nul keer. Er staat letterlijk geen enkele oproep om op McCain te stemmen. Een gemiste kans.

De Amerikaanse kiezer mag eens in de vier jaar stemmen op een Republikeinse- of Democratische kandidaat. Uw klant heeft echter veel vaker dan eens in de vier jaar een keuze. Zorg er daarom voor dat uw content u helpt om de verkiezing voor uw product te winnen. Iedere keer weer. Kies het juiste sentiment. Breng een boodschap die bij deze tijd past. Zorg voor partners die rondom uw content de juiste koopimpulsen weten te plaatsen. Als u dat net zo goed doet als onze goede vriend Obama, dan gaat uw product dit jaar nog voor het presidentschap.

Sebastiaan Hooft, directeur Central Point

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    OpinieData & AI

    Van copiloten tot duurzame ai-modellen: hoe ai waarde toevoegt

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Kort: TU/e lanceert nieuw high-tech-onderzoeksinstituut, veel minder cyberincidenten in Nederland (en meer)

    Vote now stem nu stemmen Awards
    ActueelOverheid

    Leden VNG stemmen in met ict-collectivisering

    ActueelOverheid

    Tweede Kamer wil snelle behandeling Nederlandse Digitaliseringsstrategie

    ActueelFinanciële dienstverlening

    Kort: Mollie komt met betaalterminal Tap, Orange Quantum Systems schaalt quantumtesten op (en meer)

    Digitale overheid
    ActueelOverheid

    Nederland scoort in EU bovengemiddeld bij digitale overheidsdiensten

    3 reacties op “Uw product voor president!”

    1. Jordi schreef:
      5 november 2008 om 08:10

      Zeer bij de tijd onderwerp en zeer snel ingespeeld op de actualiteit met een leuke link naar de retail.

      Leuk om bedrijven zo betrokken te zien bij de dagelijkse zaken die van invloed voor ons allen zijn.

      Petje af voor Central Point.

      Login om te reageren
    2. Studiohoofddorp schreef:
      5 november 2008 om 09:12

      Over veranderingen gesproken: Ben je spiritueel ingesteld dan is het misschien leuk om te weten dat volgens de numerologie 2008 het cijfer 1 is 2+0+0+8=10, 1+0=1.
      De 1 staat in de numerologie voor “nieuw begin” en “grote veranderingen”. Veranderingen kosten wel tijd en kracht en dat is wat Centralpoint heeft gerealiseerd

      Zorg dat mensen op ��n golflengte komen. Ingenieurs denken veel abstracter dan de productiemedewerkers die het ontwerp uiteindelijk in een tastbare machine moeten omzetten.

      Theo
      (Studiohoofddorp)

      Login om te reageren
    3. Monique schreef:
      5 november 2008 om 22:02

      Respect om voor de uitslag dit reeds te publiceren. Crossmediale selling en oude wijsheden combineren om tot resultaat te komen. Lijkt zo makkelijk, maar is het niet. Nadenken over alle kleine details en het maken van impact analyses kan leiden tot een wezenlijk verschil in resultaat! Can you do it?

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs