Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Topdesk introduceert nieuwe versies Topdesk

10 februari 2009 - 10:38ActueelSoftware & DevelopmentTopdesk
Henk Boot
Henk Boot

Softwareleverancier Topdesk komt met twee nieuwe versies van de service- en facilitymanagementsoftware Topdesk Enterprise. Versie 4.1 werkt sneller en beschikt over nieuwe features. Daarnaast is er een 'light'- versie onder de naam Topdesk Professional 4.

Met versie 4.1 van Topdesk Enterprise komen twee nieuwe modules beschikbaar, bezoekersregistratie en barcodescanner. De module contractbeheer heeft nu meerdere servicewindows en in de module configuratiebeheer kunnen objecten nu aan elkaar gelinkt worden. Ook de selfservicedesk is verbeterd. Deze heeft een frissere uitstraling gekregen en is eenvoudiger naar eigen huisstijl aan te passen.

Topdesk Professional 4 is met onder andere de luxe webinterface en SQL-functionaliteit het kleine broertje van Topdesk Enterprise te noemen. Deze versie is ontwikkeld voor organisaties die niet genoeg budget hebben om de zware uitvoering van Topdesk te implementeren.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelSoftware & Development

    Topdesk neemt Deense concurrent over

    4 reacties op “Topdesk introduceert nieuwe versies Topdesk”

    1. GJ schreef:
      16 juli 2009 om 11:39

      Die ‘zware’ uitvoering van (fl)topdesk draaien ze bij ons. Geloof me, die wil je niet hebben. Echt voor de hand liggende zaken ontbreken en de performance van de web versie is een drama. Ik denk dat je dan maar beter die professional kunt nemen, dan betaal je tenminste ook niet voor al die ontbreken functionaliteit…
      Voor simpele ticketregistratie is het overigens wel een prima systeem hoor. Config en Change zijn vooral zeer zwak.

      Login om te reageren
    2. BA schreef:
      13 november 2009 om 13:41

      @ GJ
      Mag ik vragen bij welke organisatie je werkt en waarom er destijds voor TOPdesk gekozen is? En hoe is jouw mening nu (enkele maanden later dan jouw post)?

      Btw: ik werk niet voor TOPdesk.

      Login om te reageren
    3. XP schreef:
      30 december 2009 om 15:30

      Lekker makkelijk om te zeggen zonder naam en toenaam. Concurrentje zeker?

      Login om te reageren
    4. Jan Meijsen schreef:
      20 april 2010 om 14:11

      GJ, ik herken helemaal niets van jouw opmerkingen over Topdesk. Jarenlange ervaring met dit systeem. Is over de jaren alleen maar beter geworden. Concurrentie vaak niet bijster toegankelijk, steile leercurve, veel onnodige ballast etc.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs