Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

LogMeIn presenteert vernieuwde LogMeIn Rescue

09 maart 2009 - 15:364 minuten leestijdActueelCloud & InfrastructuurLogMeIn

LogMeIn presenteert de nieuwste versie van LogMeIn Rescue, de helpdesk en op afstand ondersteuning biedende oplossing. Bij de nieuwe release zijn belangrijke bedrijfs- en samenwerkingsmogelijkheden toegevoegd die voor een gemakkelijke ondersteuning zorgen voor zowel klanten als medewerkers.

De nieuwste versie van LogMeIn Rescue is tevens de eerste op afstand ondersteunende oplossing voor Intel’s nieuwste generatie Intel vPro Technology en Intel® Remote PC Assistance Capabilities.

De verbeterde LogMeIn Rescue bevat onder meer betere samenwerkingsmogelijkheden voor de professionals om problemen sneller op te lossen. Dit gebeurt door verschillende ondersteunende experts tegelijk in te zetten.

Medewerkers kunnen tegelijk op hetzelfde scherm kijken. Hierdoor wordt het mogelijk dat ze hun on-demand desktops met gebruikers op afstand kunnen delen om training te geven en de opleiding van de eindgebruiker te verbeteren. Door de verbeterde LogMeIn Rescue is er ook sprake van verbeterde monitoring. Hierdoor kunnen beheerders meekijken met de helpdeskmedewerkers terwijl ze aan het werk zijn. Dit verbetert de servicekwaliteit en productiviteit.

Dankzij Instant Chat kunnen klanten snel en gemakkelijk met een technicus of andere ondersteunende dienstverlener communiceren via het web. Daarvoor hoeft niets te worden gedownload of vooraf geïnstalleerd te worden.

Als eerste oplossing voor Intel® vProTM Technology levert LogMeIn Rescue ‘below the OS’ ondersteuning en beheer via het Internet met de nieuwste technologie. Helpdeskmedewerkers en IT’ers kunnen toegang krijgen tot, ondersteuning bieden aan en Intel® vPro Technology gebaseerde computers beheren via het Internet. Dit is zelfs mogelijk wanneer het systeem niet werkt als gevolg van hardware of software fouten. Voor meer details over Intel vPro: https://secure.logmein.com/welcome/intel.

LogMeIn Rescue wordt wereldwijd gebruikt door helpdeskmedewerkers, services providers en mobiele aanbieders. Het is een gemakkelijk te gebruiken en veilige oplossing voor configuratie, het oplossen van problemen en training op afstand, speciaal voor Windows-gebaseerde computers, Macs en smartphones. Het product helpt medewerkers en klanten bij het effectief gebruik van gegevensverwerkende apparaten en tegelijkertijd helpt het technologiemanagers en helpdeskmedewerkers bij het vergroten van de klanttevredenheid, het versnellen van de afhandeltijd en het verlagen van de kosten.

"Een nieuwe generatie Internet-gebaseerde, op afstand ondersteuning biedende PC tools betreden de huidige remote controle markt", zegt David Coyle, research vice president, IT Operations, Gartner, Inc. "Deze nieuwe tools hebben verschillende verbeteringen waaronder ondersteuning op afstand voor iedereen, gemakkelijke implementatie en grotere kostenflexibiliteit. Ze worden populairder onder interne IT afdelingen en externe service providers. Medewerkers, klanten en partners waar zij voor werken worden steeds mobieler en zijn daardoor buiten bereik van de traditionele IT ondersteunende tools."

"Het leveren van services op hoog niveau is belangrijker dan ooit in het huidige economische klimaat", aldus Kevin Bardos, vice president, product Development, LogMeIn. "Door directe on-demand chat, samenwerking en ondersteuning op afstand mogelijk te maken, biedt LogMeIn organisaties verbeterde ervaring met ondersteuning op afstand aan haar klanten aan; zowel binnen als buiten het LAN en op meerdere computer platforms ."

"De nieuwe eigenschappen kwamen voort uit de behoeftes van klanten die rigoureuze eisen voor ondersteuning hadden", vervolgt Bardos. "Wij geloven dat de uitgebreide ondersteuning op afstand en samenwerkingsmogelijkheden, gecombineerd met gebruiksgemak – iets wat de consument tegenwoordig van LogMeIn verwacht – voor zowel grote als kleine organisaties voordelen zal hebben."

Beschikbaarheid

LogMeIn Rescue is verkrijgbaar vanaf € 78,- per maand. De nieuwe release is per direct beschikbaar. IT helpdesks en ondersteunende professionals kunnen het gratis downloaden om het veertien dagen te proberen: https://secure.logmeinrescue.com.

Over LogMeIn Rescue

LogMeIn Rescue is een webgebaseerde ondersteunende tool die het mogelijk maakt dat technici op afstand toegang krijgen tot PC’s, Mac’s of smartphones als ook gegevensverwerkende apparaten met Windows Mobile®, Symbian® en BlackBerry®. Dit is mogelijk zonder de software van te voren te installeren op de computer die assistentie vereist. Met LogMeIn

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Vrouwe Justitia
    ActueelCloud & Infrastructuur

    VMware haalt bakzeil bij Haagse rechter om Rijkswaterstaat

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Groningse doorbraak bij 3d-printtechniek voor robotjes

    Ontslagen
    ActueelCarrière

    ASML ontslaat it-manager om dubbelrol, IFS brengt ai-agent naar fabrieksvloer (en meer)

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Overname E-Storage is voor PQR strategische zet in bescherming klantdata

    ActueelSecurity & Awareness

    Kort: PQR lijft E-Storage in, Fox-IT en Xerox it-partners van de Navo-top (en meer)

    ActueelCarrière

    Kort: Wagenaar wint Microsoft Power Women Award, Deense investeerder neemt Aimms over (en meer)

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs