Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Kaseya-partners krijgen sneller echte hulp

27 mei 2009 - 23:26ActueelInnovatie & Transformatie
Mireille Sampimon
Mireille Sampimon

COO Tim McMullen van Kaseya heeft op de jaarlijkse gebruikersconferentie van het automatiseringssoftwarebedrijf aangekondigd dat de ondersteuning van klanten verbeterd wordt. Managed service providers die bewezen hebben over gedegen productkennis te beschikken hoeven voortaan niet meer met een algemene helpdesk te bellen.

Kaseya heeft een test ontwikkeld waarmee het bedrijf kan bepalen hoeveel kennis een relatie van de applicaties heeft. Wie goed scoort hoeft voortaan geen contact meer op te nemen met de algemene helpdesk maar dringt de organisatie direct dieper binnen. "We omzeilen de onzin", zei McMullen. "Een msp die tegen een serieus probleem aanloopt heeft niets aan de standaardadviezen van de helpdesk. Die kan zelf ook wel bedenken dat hij eerst de reset-knop eens moet proberen. Als dat niet helpt wil hij contact met iemand die meer verstand van het product heeft dan hij."  

Om de ondersteuning van zijn relaties te verbeteren maakt Kaseya intern al enige tijd gebruik van de, nog niet vrijgegeven, versie zes van zijn software. "We eten ons eigen hondenvoer", zegt McMullen. "Dankzij versie zes kunnen we beter zien wat er met binnengekomen problemen gebeurt. Van iedere medewerker die zich over een vraag gebogen heeft kunnen we heel makkelijk zijn aantekening terugvinden."

"De feedback over onze support was niet zo goed als we wilden", gaf McMullen tijdens een plenaire sessie in het Four Seasons Hotel in Las Vegas toe. "Klanten willen niet alleen maar met ons kunnen mailen, maar iemand aan de telefoon krijgen waarmee ze hun probleem kunnen bespreken", zei McMullen woensdag. "Uit reacties van klanten bleek dat ze relatief vaak het idee hadden dat ze niet begrepen werden. Daar gaan we iets aan doen."

McMullen wees erop dat Kaseya het afgelopen jaar dertig procent meer medewerkers heeft gekregen. "Dat geeft ons al meer mogelijkheden om klanten goed te ondersteunen. Het wordt een standaard procedure om klachten na te bellen. Maar daarnaast is training ook heel belangrijk. Daarom zijn we begonnen ons personeel beter te trainen waardoor de connectie met het probleem van de klant sneller gemaakt wordt."

Kaseya gaat op regelmatige basis onderzoek doen naar de tevredenheid van klanten, kondigde McMullen aan. "We streven naar een klanttevredenheid van negentig procent."

Meer over

Diensten

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Fred Streefland
    Awards NieuwsInnovatie & Transformatie

    Cyber Resilience: de randvoorwaarde voor elke business

    AchtergrondData & AI

    Intelligentie op de plek waar het ontstaat

    ActueelData & AI

    Kort: 100 miljoen voor Nederlandse ai, down under investeert ook (en meer)

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    Groei
    ActueelInnovatie & Transformatie

    ING: it-dienstensector groeit licht harder dan economie

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs