Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

SonicWALL opent 24/7 EMEA Technical Support Centre

01 september 2009 - 13:00ActueelSecurity & AwarenessSonicWall

SonicWALL, leverancier van beveiligde netwerkinfrastructuur, maakte zijn plannen bekend om een EMEA Technical Support Centre te openen met het oog op het versterken van de relaties met belangrijke MKB- en Enterprise-klanten. Het nieuwe support centre in Chertsey kadert in de wereldwijde investering van SonicWALL om alle technische supportdiensten inhouse onder te brengen.

Voordien kregen EMEA-klanten van SonicWALL technische ondersteuning van een externe partnerorganisatie, van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur. Voortaan kunnen SonicWALL-klanten gebruikmaken van de uitgebreide productkennis van uiterst competente SonicWALL-werknemers via een nieuwe telefonische technische supportdienst, die 24/7 bereikbaar is.

De EMEA Technical Support Centre in Chertsey is gebaseerd op de uitstekende ondersteuning-centra in Bangalore (India) en Tempe (Arizona, VS) en werd ontwikkeld om de groei van SonicWALL’s productlijnen voor MKB en Enterprise te ondersteunen en de customer service levels continu te verbeteren.

"We zijn opgetogen dat SonicWALL voortaan inhouse gespecialiseerde technische supportdiensten kan aanbieden op al onze belangrijkste markten", zegt Abhay Solapurkar, de Vice President Worldwide Support. "Het is enorm belangrijk dat onze klanten kunnen rekenen op onze volwaardige ondersteuning".

"De overgang naar inhouse support voor de EMEA-regio is een bevestiging van ons engagement naar onze klanten en partners toe", zegt Keith Bird, SonicWALL’s Vice President & Managing "Director voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. "Door onze technische supportdiensten inhouse te brengen, kunnen we veel efficiënter en gerichter inspelen op de vragen en verzoeken van onze klanten dan toen dat nog via een externe partner gebeurde".

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    5 must-haves om video-onderzoek een boost te geven

    Over toekomstbestendig video-onderzoek

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Barco introduceert nieuw vergadersyste...

    Videoconferencing is volledig ingeburgerd in de vergaderzaal. Met ClickShare heeft Barco een oplossing om gemakkelijk en draadloos videovergaderingen te starten...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Security & Awareness

    Check Point legt ernstige beveiligingslekken bloot in Microsoft Teams 

    Innovatie & Transformatie

    Schaduw-ai en het risico voor organisaties

    Data & AI

    Kort: OpenAI en AWS sluiten miljardendeal, Microsoft zet ai-hub op in VAE (en meer)

    Security & Awareness

    De onmisbare rol van technologie en menselijk bewustzijn bij beeldverificatie

    ai saas ondersteboven
    Innovatie & Transformatie

    Kort: Saas op de kop, twee derde bedrijven zegt ai-potentieel niet waar te maken (en meer)

    Nvidia 1 miljoen dollar
    Data & AI

    Kort: Nvidia pompt één miljard in Nokia, BOM 1 miljoen in Konekti (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs