Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Voipro introduceert Voi+ Free

01 september 2009 - 09:484 minuten leestijdActueelCloud & InfrastructuurVoipro
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Voipro, de Benelux specialist op het gebied van hosted communicatieoplossingen, brengt vanaf 1 september 2009 een nieuw hosted voice aanbod genaamd Voi+ Free.

Het betreft een uniek aanbod om zeer laagdrempelig kennis te maken met de Voipro Hosted Voice diensten, tegen een vaste (zeer lage) prijs per maand en geen lange termijn contracten. Dit is mogelijk dankzij de unieke cloud communication toepassing van Voipro; een communicatie toepassing gebaseerd op het principe van cloud computing. 

Klanten kunnen zeer eenvoudig gebruik gaan maken van Voi+ Free, een compleet flexibel aanbod gebaseerd op de bewezen hosted voice dienst Voi+ van Voipro. Men schaft eenmalig de voice portal en de benodigde IP toestellen aan en daarna is alles flexibel. Rob Kurver, directeur van Voipro over Voi+ Free: "Binnen de traditionele telecom sector hanteert men nog altijd contracten voor minimaal één jaar, maar veelal drie of vijf jaar. Tja, men is dat nu eenmaal zo in telecomland gewend. En een klant voor 5 jaar vastleggen is lekker toch? Dit is, zeker gezien de huidige economische situatie, niet meer van deze tijd! Daarom komt Voipro nu met een full-flex contractvorm. Juist nu in de crisis. Geen wurgcontracten, geen langlopende verplichtingen, maar gewoon een realistische en acceptabele prijs voor een goed werkende dienst. De enige basis voor continuïteit van de dienstverlening is de klanttevredenheid. Voor maar 9,95 euro per poort per maand, géén opzegtermijn, géén minimum afname. Géén verplichtingen, alleen flexibiliteit en geen aanslag op de liquide middelen gekoppeld aan initiële investeringen in uitgebreide telefooncentrales. Vergeet niet, bereikbaarheid is ook cruciaal in tijden van recessie, alleen mag het dan minder kosten." 

Voipro verwacht een grote belangstelling voor Voi+ Free, met name vanuit het midden en klein bedrijf en de sectoren die momenteel onder financiële druk staan. Rob Kurver geeft aan: "Voipro biedt hiermee een volledige vrijheid aan klanten, wij zijn van mening dat een klant geen klant moet zijn omdat hij nog een contract van 3,5 jaar heeft en de kosten voor ontbinden onmogelijk hoog zijn. In tegendeel, een Voipro klant moet kunnen gaan en staan waar hij of zij wil en alleen klant zijn omdat Voipro de preferred partner voor voice diensten is. De tijden van ‘proprietary telecom’ oplossingen en systemen is voorbij. Klantenbehoud moet gebaseerd zijn op de compleetheid van de aangeboden dienst, de kwaliteit en flexibiliteit van deze dienst en de kwaliteit van (services van) de leverancier van de dienst."

Ted van Zwieten, Partner Marketing Manager van Voipro vult aan: "Een klant kan opschalen per maand, maar kan ook downsizen per maand. Zelfs als er maar één gebruiker of voice terminal overblijft, dan blijft de Voipro centrale behouden en kan de klant weer opschalen, zodra dat nodig is. Dit is natuurlijk ook ideaal voor resellers, men kan bijvoorbeeld een bestaande klant eenvoudig overtuigen om met hosted voice aan de slag te gaan op kleine schaal, slechts een deel van de toestellen / extensies omzetten. Wanneer het bevalt, dan kan zo opgeschakeld worden en kan een bedrijf langzaam maar zeker volledig overstappen naar deze toepassing. De klant bepaalt samen met de reseller het tempo, zowel up- als downsized. Uniek? Nee, up- en downsizing is niet uniek. Absoluut uniek is, dat het met Voi+ Free op elk gewenst moment kan. De kosten worden direct bij de omzetting aangepast, ook in geval van downsizing! Verder kan eveneens op elk gewenst moment gekozen worden voor een omzetting naar een andere oplossing, bijvoorbeeld een telecom centrale op locatie, welke dan middels SIPtrunk wordt verbonden c.q. geïntegreerd."

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    Gebouw TU/e
    ActueelCloud & Infrastructuur

    TU/e vervangt vpn en voegt mfa toe na cyberaanval

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    Quantum
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

    kaasschaaf
    ActueelCarrière

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen

    cybercrime
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Rijkswaterstaat moet vaart maken met beveiligen van bruggen en sluizen

    Bord van Mediamarkt
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Mediamarkt licht ‘onbeperkte’ cloudopslag van eigen telecommerk toe

    Eén reactie op “Voipro introduceert Voi+ Free”

    1. Tonnie schreef:
      1 september 2009 om 10:05

      Ze doen alsof ze revolutionair zijn, maar dat vind ik nogal meevallen. Klant kan alleen zijn managed voice poortjes bij hun per maand aanpassen, maar dat kunnen bij meerdere partijen.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs