Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Gratis reseller-nummer voor Fujitsu kanaal

09 december 2009 - 14:48ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Fujitsu Technology Solutions introduceert één gratis nieuw telefoonnummer voor zijn Resellerlijn: 0800 – 022 65 75; de huidige resellerlijn wordt per 01 januari 2010 beëindigd. Alle resellers kunnen vanaf die datum op het nieuwe nummer terecht met vragen of problemen over de producten en garantie.

De resellerlijn biedt klanten van Fujitsu Technology Solutions een uitgebreide ondersteuning. Groot voordeel is dat zij direct contact hebben met de Reseller Desk, waarvan de medewerkers extra trainingen hebben gehad om alle mogelijke vragen te beantwoorden over producten en oplossingen – of het nu gaat om een pc, notebook of Intel-server.

Deze maand lanceert Fujitsu Technology Solutions ook één telefoonnummer voor eindgebruikers die vragen hebben voor de Service Desk: 0900 – 202 51 19. De naam van deze helpdesk is veranderd in Client Support. Alle consumenten en zakelijke klanten kunnen vanaf 1 januari 2010 op dit nummer terecht met vragen of problemen.

Fujitsu Technology Solutions maakte voorheen gebruik van verschillende servicenummers voor zijn producten. Een enkel nummer maakt het voor klanten eenvoudiger Client Support te bereiken. De kwaliteit van de helpdesk blijft ongewijzigd hoog.

Client Support biedt klanten van Fujitsu Technology Solutions een uitgebreide ondersteuning op zijn producten en garantie. Vragen worden direct door Client Support in behandeling genomen. Mocht er na het telefonisch contact sprake blijken van een hardwareprobleem dan zorgt het Client Support Team voor ervoor dat dit door één van de geautoriseerde Service Partners wordt opgelost, bijvoorbeeld door reparatie of vervanging.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Innovatie & Transformatie

    Een echte geïntegreerde AI oplossing

    Efficiëntie door een geïntegreerde AI oplossing met Mobile XL Mobile XL helpt organisaties bij het toepassen van AI binnen hun...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Innovatie & Transformatie

    EZ ondersteunt 11 onderzoeksprojecten met 105 miljoen euro

    OpenAI gat in hand
    Data & AI

    Is OpenAI het gat in Microsofts hand?

    Innovatie & Transformatie

    IFS toont kracht van industriële ai met partnerschappen en praktijkcases

    Overheid

    OR kritisch op UWV-herstructurering: vooralsnog negatief advies

    Data & AI

    Ai verovert terrein in de maakindustrie

    Security & Awareness

    Nederlandse Digitaliseringsstrategie: samen doen

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs