Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Gratis reseller-nummer voor Fujitsu kanaal

09 december 2009 - 14:48ActueelInnovatie & Transformatie
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Fujitsu Technology Solutions introduceert één gratis nieuw telefoonnummer voor zijn Resellerlijn: 0800 – 022 65 75; de huidige resellerlijn wordt per 01 januari 2010 beëindigd. Alle resellers kunnen vanaf die datum op het nieuwe nummer terecht met vragen of problemen over de producten en garantie.

De resellerlijn biedt klanten van Fujitsu Technology Solutions een uitgebreide ondersteuning. Groot voordeel is dat zij direct contact hebben met de Reseller Desk, waarvan de medewerkers extra trainingen hebben gehad om alle mogelijke vragen te beantwoorden over producten en oplossingen – of het nu gaat om een pc, notebook of Intel-server.

Deze maand lanceert Fujitsu Technology Solutions ook één telefoonnummer voor eindgebruikers die vragen hebben voor de Service Desk: 0900 – 202 51 19. De naam van deze helpdesk is veranderd in Client Support. Alle consumenten en zakelijke klanten kunnen vanaf 1 januari 2010 op dit nummer terecht met vragen of problemen.

Fujitsu Technology Solutions maakte voorheen gebruik van verschillende servicenummers voor zijn producten. Een enkel nummer maakt het voor klanten eenvoudiger Client Support te bereiken. De kwaliteit van de helpdesk blijft ongewijzigd hoog.

Client Support biedt klanten van Fujitsu Technology Solutions een uitgebreide ondersteuning op zijn producten en garantie. Vragen worden direct door Client Support in behandeling genomen. Mocht er na het telefonisch contact sprake blijken van een hardwareprobleem dan zorgt het Client Support Team voor ervoor dat dit door één van de geautoriseerde Service Partners wordt opgelost, bijvoorbeeld door reparatie of vervanging.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Digitale connectiviteit en cybersecurity in de logistiek

    Praktische paper over logistiek in een steeds digitalere wereld

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Vissen, hengel
    Innovatie & Transformatie

    Alle 13 goed!

    ai logistiek warehousing
    Data & AI

    Kort: Productiever en méér personeel dankzij ai, Prosus haalt investeerder maar Amsterdam (en meer)

    Overheid

    TU Delft en Argaleo ontwikkelen evacuatietool voor Zeeland

    Data & AI

    IFS leidt dans om industriële ai: ‘De volgende revolutie is robotica’

    innovatie
    Innovatie & Transformatie

    66 miljoen voor innovatie met ai

    zorg ai
    Data & AI

    Kort: Zorg-ict beweegt van capex naar opex, Nederlandse ai-startups halen geld op, Franse llmaas (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs