Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Newtel Essence helpt KNVB

16 december 2009 - 14:03ActueelCloud & InfrastructuurNewtel Essence

Newtel Essence ondersteunt de KNVB de komende vijf jaar met de online software van RightNow. Dit kennis- en contactmanagementsysteem voorziet de medewerkers in het contactcenter en de diverse websites van de KNVB van informatie

Of een vraag nu telefonisch, via e-mail of op één van de KNVB-websites wordt gesteld, RightNow geeft altijd een consistent en juist antwoord. Daarnaast bevat de database informatie over alle bij de KNVB aangesloten leden.

KNVB heeft besloten zijn verschillende helpdesks voor verschillende doelgroepen – publiek, arbiters, amateurclubs en profclubs – onder te brengen in een centraal servicepunt. Daartoe is het bedrijfsonderdeel Publieksservices opgericht. Om de grote diversiteit aan vragen snel te kunnen afhandelen en overdraagbaar te houden, had de KNVB behoefte aan een kennisbank voor medewerker en klant. Naast de afhandeling van vragen via telefoon en e-mail, worden ook de diverse websites van de bond – onder meer KNVB.nl, Voetbal.nl en OnsOranje.nl – vanuit deze kennisbank gevoed.

Newtel Essence won de RFP die de KNVB uitschreef. Hun aanbod bestond uit de hosted software van RightNow, die zich onderscheidt door een krachtig zoekmechanisme, een business rules engine waarmee workflows bedrijfsbreed kunnen worden ingezet, en flexibel ingerichte werkschermen waarop gebruikers alleen die informatie zien die ze nodig hebben.

Bovendien adviseerde Newtel Essence de KNVB om ook na te denken over de telefonie-omgeving. "Dat hangt immers nauw samen met de servicedesk", meent sales consultant Niek Huijsmans. Hierdoor bracht de voetbalbond deze twee projecten binnen de KNVB bij elkaar en kwam Newtel Essence samen met KPN, het moederbedrijf van Newtel Essence, tot een sluitend aanbod. Huijsmans: "Door zowel telefonie als kennis- en contactmanagement gelijktijdig op te pakken, is het eenvoudiger om beide te integreren. Het systeem wordt nu zo ingericht dat de medewerker op basis van nummerherkenning de klantinformatie op zijn scherm krijgt zodra hij de telefoon opneemt."

Omdat RightNow als SaaS wordt aangeboden, hoeft de KNVB zich geen zorgen te maken over de technische uitrol en het beheer. De bond kan zich focussen op de kwaliteit van de informatie in het systeem. RightNow wordt momenteel gevuld met antwoorden op alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. De software is zo opgezet dat medewerkers de kennisdatabank eenvoudig zelf kunnen updaten als zich nieuwe vragen voordoen. Daarnaast bevat RightNow informatie over alle bij de KNVB aangesloten leden. Het systeem gaat deze maand ‘live’.

 

Meer over

BesturingssystemenTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slim verbonden en veilig georganiseerd

    Waarom connectiviteit en security onlosmakelijk verbonden zijn.

    Computable.nl

    Kies de juiste virtualisatie-aanpak

    Vergelijk drie krachtige open source-oplossingen: Proxmox, Kubernetes en OpenStack

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Is serverhardware de blinde vlek in het securitybeleid? Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialData & AI

    AI in softwaretesten: tussen belofte e...

    De opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) wekte hoge verwachtingen in de wereld van softwaretesten. Zelflerende testsuites, automatisch gegenereerde testgevallen en...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    soevereine cloud
    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Hoe soeverein moet de NDS zijn?

    AchtergrondSecurity & Awareness

    Twee dagen volle bak met prominente ot-rol

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Navo moderniseert it-infrastructuur met Oracle en Thales

    Luchtfoto van het datacenter-complex van Microsoft in Middenmeer.
    ActueelData & AI

    Microsoft breidt datacenter in Wieringermeer fors uit

    ActueelData & AI

    Amsterdams-Russische Nebius ‘hofleverancier’ van Microsoft

    OpinieInnovatie & Transformatie

    ASMI, de stille kracht achter chip van morgen

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs