Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Copaco trapt het WK2010 af met ‘Die Groot Vyf’

04 januari 2010 - 10:09ActueelInnovatie & TransformatieCopaco
Redactie Channelweb
Redactie Channelweb

Copaco Nederland trapt op maandag 4 januari 2010 het WK Voetbal af met haar ‘Die Groot Vyf’ spaaractie. Klanten ontvangen bij iedere 500 euro omzet van de deelnemende merken punten. Deze kunnen zij verzilveren voor cadeaus die alles te maken hebben met Zuid-Afrika en voetbal, zoals een skottelbraai, Zuid-Afrikaanse wijnen of een voetbaltafel.

De grootste dieren in Zuid-Afrika hebben een bijzondere naam. Men noemt hen: "The Big Five" – "De Grote Vijf". Daartoe behoren de olifant, de neushoorn, de luipaard, de leeuw en de buffel. De term "Grote Vijf" betekent niet dat het de grootste of gevaarlijkste dieren zijn, maar de ongrijpbaarste. Zo wil Oranje zich manifesteren tijdens het WK, als een grote ongrijpbare leeuw

Vijf maanden lang sparen voor Afrika en WK cadeaus

De Copaco ‘Die Groot Vyf’ actie loopt van 4 januari tot en met 31 mei 2010. Gedurende de actieperiode spaart men voor punten (ZAR-en genaamd), die van 1 maart tot en met 30 juni 2010 kunnen worden ingewisseld.

Hoe werkt ‘Die Groot Vyf’?

Klanten melden zich voor de actie aan via www.copaco.nl/DieGrootVyf. Bij iedere 500 euro omzet van de merken Brother, Dell, Fujitsu, HP, Intel, Kaspersky, Kingston, Logitech, Samsung, Toshiba en Copaco Preconfig, ontvangen zij 150 ZAR (= Zuid-Afrikaanse Rand). Deze punten kunnen zij verzilveren voor cadeaus via een cadeaushop.

Iwan Kuijpers, directeur van Copaco Nederland: "We willen graag een actie in de markt zetten die bij een zo breed mogelijk publiek aanslaat. We hebben daarom gekozen voor het WK Voetbal 2010, dat dit jaar in Zuid-Afrika plaatsvindt. Omdat we het belangrijk vinden dat klanten ons ervaren als een one-stop-shopping distributeur, is de actie opgezet vanuit meerdere Business Units. Zo sparen klanten met de aanschaf van componenten, hard- en software, telefonie en services voor dezelfde cadeaus.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Innovatie in uitvoering: industrieel bouwen

    Wees voorbereid op de bouwplaats van de toekomst.

    Computable.nl

    Agentic AI in actie

    De stappen van automatiseren naar écht autonoom werken. Welke toepassingen zijn succesvol?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Carrière

    Computable Awards: de hoogmis van de ict-sector

    Innovatie & Transformatie

    Hulde aan de winnaars van de Computable Awards 2025

    Overheid

    ‘Nederlandse Digitaliseringsstrategie gaat zeker één miljard per jaar kosten’

    Innovatie & Transformatie

    Europa, laat je niet opnieuw gijzelen door technologie

    Overname
    Innovatie & Transformatie

    Kort: ChatGPT maakt zich er te gemakkelijk vanaf, grote overname Vertiv (en meer)

    Data & AI

    Banken zetten in op ai-agenten, maar echte doorbraak blijft uit

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs