Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

SuperOffice brengt CRM Online voor MKB

28 juli 2010 - 09:45ActueelCloud & Infrastructuur
Henk Boot
Henk Boot

SuperOffice AS, een Europese leveranciersvan crm-software in de business to business markt, introduceert SuperOffice CRM Online, een betaalbaar en gemakkelijk te hanteren relatiebeheersysteem. SuperOffice CRM Online biedt toegang tot alle functionaliteit, identiek aan de traditionele On Premise installatie (in eigen beheer) maar dan altijd en overal beschikbaar zonder de noodzaak van een eigenict- afdeling.

Met de prijs van 37 euro per gebruiker per maand is dit product volgens SuperOffice AS aantrekkelijk voor organisaties die een professioneel crm-systeem willen, maar dan zonder de investering in software en hardware. Momenteel zijn er al honderden bedrijven die gebruik maken van SuperOffice CRM Online en dit neemt dagelijks toe, zegt Gisle Jentoft, ceo van SuperOffice AS.

SuperOffice CRM Online is vooral aantrekkelijk voor midden- en kleinbedrijven, want voor veel bedrijven in deze sector is een traditionele On Premise oplossing te kostbaar. In het SuperOffice CRM Online maandbedrag zit de volledige functionaliteit voor de verkoop en marketing processen en kan data online benaderd worden via de website van SuperOffice in zowel de standaard als de professionele editie.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    Gebouw TU/e
    ActueelCloud & Infrastructuur

    TU/e vervangt vpn en voegt mfa toe na cyberaanval

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    Quantum
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

    kaasschaaf
    ActueelCarrière

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen

    cybercrime
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Rijkswaterstaat moet vaart maken met beveiligen van bruggen en sluizen

    Bord van Mediamarkt
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Mediamarkt licht ‘onbeperkte’ cloudopslag van eigen telecommerk toe

    5 reacties op “SuperOffice brengt CRM Online voor MKB”

    1. Jan van Leeuwen schreef:
      29 juli 2010 om 11:26

      Dit is reklame, SugarCRM is goedkoper geloof ik.

      Login om te reageren
    2. Peter schreef:
      29 juli 2010 om 13:15

      Jan,

      En is dit geen reklame voor SweetSugarCRM?

      Journalisten mogen enkel arikels schrijven over het goedkoopste product? Is dit ook een regel in het open source universum?

      Login om te reageren
    3. Jan van Leeuwen schreef:
      29 juli 2010 om 13:52

      @Peter
      Een journalistiek artikel zou minimaal een zekere onafhankelijkheid moeten hebben. Wanneer je als journalist napraat wat in een foldertje staat, vernachel je de boel. Reklame wordt normaal als zodanig gekenmerkt met het woord “advertentie” wat hier als artikel aangeboden wordt is een advertentie, die waarschijnlijk behoorlijk betaald wordt.
      Over het journalistieke niveau heb ik de hoofdredakteur ook al eens aangesproken.
      Een uitspraak als “is dit ook een regel in het open source universum?” is niet bepaald van intellectueel niveau.
      Ter informatie implementeer ik niet alleen FOSS maar ook CS beide heben voor- en nadelen.

      Login om te reageren
    4. Robert schreef:
      3 augustus 2010 om 08:49

      Geen ruzie maken!

      Login om te reageren
    5. Gezeur schreef:
      17 augustus 2010 om 11:50

      Jan,

      Niet zo piepen over ‘jouw’ product, dat is 13 dagen eerder ook al door Computable behandeld: https://www.computable.nl/artikel/ict_topics/crm/3428051/2333360/open-source-crm-geschikt-voor-windows-azure.html

      Voor zo ver ik weet zijn journlisten afhankelijk van wat ze door leveranciers aan persberichten toegestuurd krijgen. Enige gekleurdheid vindt dan plaats, maar dat komt niet door de keuze van de journalist, maar door het niet toesturen van informatie door andere partijen.

      Als je vaker het productnieuws bij Computable bekijkt, dan zal je zien dat per bericht 1 product behandeld wordt. Het is dan wat kinderachtig om bij elk product te gaan roepen dat de concurrent ook aandacht hoort te krijgen.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs