Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Van Kesteren en Van der Voort starten The Pride Of

30 augustus 2010 - 11:08ActueelCarrièreThe Pride Of

It-ondernemers Bas van Kesteren en Harry van der Voort hebben elkaar gevonden in wat zij noemen een eigentijdse manier van communicatie met klanten en potentiële klanten. Hun bedrijf heet The Pride Of.

Van Kesteren en Van der Voort (afkomstig van SoftwareOne) zeggen niet meer te geloven in de traditionele benadering van klanten, partners en leveranciers. ‘Wees nu eerlijk; je gooit toch zelf ook de meeste nieuwsbrieven en brochures weg zonder ze gelezen te hebben?’ Ook vinden ze dat de omgang met klanten te wensen overlaat: ‘We gaan rennen als er een order aankomt totdat die binnengehaald is, en vervolgens ziet de klant ons niet meer tot de volgende order eraan komt.’

Een ander belangrijk argument voor het oprichten van The Pride Of is de manier waarop klanten tegenwoordig aankopen doen. Zij kijken eerst naar de site van Kieskeurig of soortgelijke sites om dan pas het beste product te kopen bij de beste winkel. De ondernemers van The Pride Of geloven stellig dat de beoordeling van bedrijven in business-to-business omgevingen eenzelfde ontwikkeling zal volgen. ‘In de lijn van deze overtuiging is het dus belangrijk dat bedrijven hun medewerkers en hun ervaring en kennis ontsluiten voor klanten, vooral ook potentiële klanten.’ Anderzijds vinden Van Kesteren en Van der Voort het belangrijk om ook klanten hun ervaringen te laten delen met belangstellenden, waarbij alleen gevalideerde feedback bruikbaar is als referentie van een project.

De eerste klanten van The Pride Of zijn onder andere RealOpen IT en InkoopID.

 

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Meer lezen

    OpinieCarrière

    Spoelstra Spreekt: Je baan verdwijnt

    kaasschaaf
    ActueelCarrière

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen

    man kijkt naar het korte nieuwsoverzicht van Computable
    ActueelCarrière

    Kort: Aanvalsdetectie ai-agents, kenniskloof cio’s, overnames Wolters Kluwer, Esprit ICT en Main

    AchtergrondCarrière

    Ict-overnamemarkt trapt 2025 goed af, maar onzekerheid troef

    ActueelCarrière

    Unica-ceo Andringa: ‘Wij nemen de regiefunctie nog steviger in handen’

    nachtmerrie
    ActueelCarrière

    Gartner: 6 op 10 ceo’s ligt wakker van cyberdreiging

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs