Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Hybris lanceert Multichannel Suite 4.2

08 september 2010 - 08:25ActueelCloud & InfrastructuurHybris
externe partij
externe partij

Hybris introduceert de hybris 4.2 Multichannel Suite. Deze nieuwe versie van de Hybris-software maakt het eenvoudiger voor zowel organisaties die opereren in de B2C- alsook B2B-markt om klanten een geïntegreerde cross-channel koopervaring te bieden. Met de nieuwe suite beschikken organisaties over de nieuwste technologie voor mobile commerce, evenals integratie met fysieke winkels en callcenter-functionaliteit.

Nog geen maand na de introductie van 4.1 komt Hybris nu al weer met een nieuwe versie van de Multichannrl Suite. De eigenschappen van de hybris Multichannel Suite 4.2 maken het voor organisaties mogelijk om gepersonaliseerde promoties te bieden aan klanten. Daarnaast biedt de software een overzicht van de verschillende kanalen, waardoor de verkoop en aankooppatronen van consumenten gemonitord kunnen worden.

Met de 4.2 versie kunnen de klanten met hun mobiele telefoon de dichtstbijzijnde winkel vinden. Verder kunnen ze de voorraad checken en productinformatie krijgen zodat ze kunnen beslissen of ze online of in de winkel hun aankoop willen doen.

De hybris Multichannel Suite bestaat uit een aantal specifieke elementen. Mobile Module helpt e-commerce professionals met het beheren van online en mobiele websites in één systeem. Store Locator Module zorgt voor een link tussen de offline en online kanalen en helpt met vraagstukken zoals het tegengaan van teruglopende offline verkoop, door het terugbrengen van de fysieke winkels in de marketingmix. Advanced Personalization Module biedt een gebruiksvriendelijke segmentatie-tool en maakt het mogelijk om profielen te maken en te benaderen op basis van koopgewoontes en -gedrag. De doelstelling van Customer Service Module is de servicegraad van organisaties te vergroten. De klant kan bellen met het callcenter, alle transacties zijn inzichtelijk van deze klant. De Reporting Module helpt bij het verzamelen van belangrijke technische en zakelijke gegevens voor het meten van de prestaties van de online winkel (bijvoorbeeld totale verkoop, gemiddelde orderwaarde en de verkoop per regio).

Meer over

E-commerce

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs