Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Nieuwe unified communications-oplossing ShoreTel 11

10 september 2010 - 12:21ActueelCloud & InfrastructuurShoreTel
externe partij
externe partij

ShoreTel introduceert ShoreTel 11, de nieuwste versie van zijn unified communications-software. Met nieuwe functies zoals een client voor de iPhone en een gedistribueerde database stelt ShoreTel 11 grote ondernemingen in staat om hun systeembeheer te vereenvoudigen, de betrouwbaarheid te verbeteren en de communicatiekosten te reduceren. De oplossing biedt medewerkers onderweg de mogelijkheid om vanaf een bredere reeks van mobiele toestellen te werken.

De ShoreTel Communicator-client is nu geschikt voor gebruik via internet en op de iPhone. De client biedt gebruikers de mogelijkheid om hun communicatieactiviteiten te beheren vanaf Macintosh-computers, iPhones, hun BlackBerry en andere populaire toestellen. De ShoreTel Communicator for iPhone is verkrijgbaar als gratis download via de iTunes App Store.

ShoreTel heeft de gedistribueerde architectuur verder verbeterd met toepassingsmogelijkheden op het gebied van gedistribueerde databases. Klanten kunnen daarnaast aanvullende instanties van de ShoreTel 11-database installeren op externe locaties om een einde te maken aan potentiële prestatiebottlenecks en single points of failure.

ShoreTel 11 biedt mogelijkheden voor integratie met legacy PBX-systemen en verbeterde ondersteuning voor QSIG. Klanten kunnen hierdoor gebruikmaken van hun bestaande investeringen en na verloop van tijd overstappen op de volledig IP-gebaseerde UC-mogelijkheden van ShoreTel.

Naar aanleiding van de introductie van ShoreTel 11 heeft ShoreTel de naam van zijn desktoptoepassing gewijzigd van ShoreTel Call Manager in ShoreTel Communicator. Met de nieuwe naam wil ShoreTel aangeven dat zijn oplossing verder gaat dan traditionele gesprekken en ook functionaliteit zoals unified communications omvat. De verbeterde gedistribueerde architectuur van ShoreTel 11, de nieuwe iPhone-client en uitgebreide ondersteuning voor legacy PBX-systemen zorgen voor een reductie van de implementatiekosten en totale eigendomskosten en grotere betrouwbaarheid en flexibiliteit.

Meer over

iPhoneLegacyTelecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs