Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Kaseya opent nieuwe supportcenters voor eerstelijns klantondersteuning

22 september 2010 - 08:45ActueelSoftware & DevelopmentKaseya

Kaseya, leverancier van software voor het automatiseren van het beheer van ICT-systemen, maakte vandaag bekend dat het twee nieuwe centra voor wereldwijde klantenservice en technische ondersteuning zal openen in Dublin en de Nieuw-Zeelandse stad Auckland. De twee service en support centers zullen eerstelijns antwoorden bieden op alle vragen op het gebied van productondersteuning en klantenservice.

De medewerkers van de nieuwe centra zullen vragen van klanten over de oplossingen van Kaseya beantwoorden, zowel voor als na de aanschaf van deze producten. Zij zullen klantenservice en technische ondersteuning bieden via de telefoon, live chatsessies en e-mail. De nieuwe centra vormen een aanvulling op de bestaande ondersteuningslocaties van Kaseya in de Verenigde Staten (oost- en westkust), het Verenigd Koninkrijk en Australië.

Om aanvullende ondersteuning en informatie aan te kunnen bieden is Kaseya bezig met de ontwikkeling van een verbeterde online community genaamd Kaseya Connections. Iedereen die op zoek is naar relevante informatie over Kaseya of gegevens wil uitwisselen zal in deze online community terecht kunnen voor informatie, netwerkmogelijkheden en onderlinge samenwerking. Binnen Kaseya Connections zullen ook werknemers van Kaseya actief zijn.

"De medewerkers van onze klantenservice en technische ondersteuning vormen een frontlinie voor alle vragen die met onze bedrijfsvoering verband houden. Hun missie is om onze klanten en prospects te verblijden met snelle en trefzekere antwoorden," aldus Tim McMullen, de CEO van Kaseya. "Dankzij de combinatie van onze nieuwe service en support centers en Kaseya Connections kunnen we klanten contact- en communicatiemogelijkheden van wereldklasse bieden."

De nieuwe centra zullen naar verwachting in het vierde kwartaal van 2010 volledig operationeel zijn.

Meer over

Besturingssystemen

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    Java
    OpinieCarrière

    Java 30 jaar: legacy of alive?

    AchtergrondOverheid

    ‘Druk alsnog op de pauzeknop bij herbouw Digipoort’

    ActueelData & AI

    Kort: Esri simuleert extreem weer, update over de Ai-fabriek, omkoping Coinbase (en nog meer)

    Remko Reinders alegemeen directeur Salesforce Nederland
    AchtergrondData & AI

    Salesforce NL: Technologie ai-agents is volwassen, nu komt het op durf aan

    ActueelOverheid

    Kort: Nieuw screeningsysteem IND, IFS in zee met TomTom, Navara naar BBTG en de grote oversteek voor TMA

    AchtergrondData & AI

    ILT heeft nieuw taxitoezichtsysteem op de rit

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs