Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief
Handen

Nieuwe financial services-oplossing van Pegasystems

17 november 2010 - 14:10ActueelData & AIPegasystems
externe partij
externe partij

Pegasystems, leverancier in bpm- en crm-oplossingen, brengt een nieuwe oplossing op de markt voor financiële dienstverleners. De Service Request Manager helpt deze instellingen om het proces van het vastleggen en oplossen van klantverzoeken langs meerdere kanalen te verbeteren.

De oplossing stroomlijnt multi-channel klantverzoeken, door het consolideren en vereenvoudigen van informatie via een gecentraliseerd proces voor informatieverzoeken, dat per kanaal eenvoudig is te specialiseren. Maar ook door consistente en accurate klantenservice te garanderen met behulp van intelligente en gestuurde processen. Tot slot biedt het transparantie en inzicht in de status van elke vraag door middel van real-time informatie en tracking. Vandaag de dag worden vier van de tien klantverzoeken aan financiële dienstverleners doorgestuurd naar backoffice-medewerkers om op te lossen. In veel gevallen verspillen beide afdelingen waardevolle tijd aan handmatige en soms dubbele werkzaamheden, vanaf verschillende geïsoleerde systemen, om één vraag af te kunnen handelen. Dit leidt tot fouten en vertragingen, verhoogt operationele risico’s en kosten en vermindert klanttevredenheid.

Highlights Pegasystems’ Service Request Manager biedt organisaties een compleet inzicht in de status van verzoeken, vanuit diverse servicecentra, beschikbaar voor het management, front-office medewerkers en rechtstreeks voor klanten. Ook biedt het contextgebaseerde intake, waardoor klantverzoeken kunnen worden ingediend via elk kanaal met de garantie van correcte vastlegging en classificatie voor juiste verwerking. Tevens biedt het slimme routering dat de mogelijkheid biedt om werk af te leveren bij de juiste serviceorganisatie, zodat het zo snel mogelijk opgepakt en afgehandeld wordt. Tot slot biedt het de mogelijkheid om serviceverzoeken zelf aan te passen in Pegasystems’ business process management software en geeft de zakelijke gebruiker de controle om bedrijfsveranderingen te managen.

Meer over

ECMFrontoffice

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    In detail: succesvolle AI-implementaties

    Het implementeren van kunstmatige intelligentie (AI) biedt enorme kansen, maar roept ook vragen op. Deze paper beschrijft hoe je als (middel)grote organisatie klein kunt starten met AI en gaandeweg kunnen opschalen.

    Meer lezen

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    ActueelCarrière

    Kort: Ernst-Jan Stigter directeur Sopra Steria Nederland, nepmails namens de NCSC (en meer)

    ActueelInnovatie & Transformatie

    Apple bepaald geen voorloper met ai

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs