Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Oracle neemt InQuira over

29 juli 2011 - 08:12ActueelCloud & InfrastructuurOracle
Witold Kepinski
Witold Kepinski

Oracle neemt voor een onbekend bedrag InQuira over, leverancier van knowledge management software dat gebruikt wordt in crm-oplossingen voor onder andere contact centers. De software van InQuira is ontwikkeld om simpel gestelde vragen te beantwoorden. Oracle werkte al enige tijd samen met InQuira, dat zijn hoofdkantoor in het Californische San Bruno heeft staan.

Oracle zegt dat contact centers met de knowledge management software van InQuira de klanttevredenheid kunnen verhogen. Onder andere door snel vragen van klanten te beantwoorden.

De Oracle CRM On Demand software en InQuira's On Demand Web Self-Service applicaties waren al geïntegreerd doordat de twee bedrijven al een paar jaar samenwerken. Door de integratie van Oracle en InQuira software is het voor medewerkers van contact centers mogelijk om op een consistente manier te reageren op vragen van klanten, die via het web (e-mail en chat), telefoon en sociale media binnen komen. Helpdeskmedewerkers krijgen via de geïntegreerde oplossing een actueel overzicht met de problemen, de vragen van de klant en de acties die al zijn ondernomen.

De software van InQuira wordt onder andere gebruikt door ict-leveranciers zoals Eset, Zebra Technologies, Blue Coat, Invensys en Juniper Networks.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Oracle levert CRM On Demand Release 19

    Computable.nl
    ActueelData & AI

    Microstrategy koppelt Facebook met ERP en CRM

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    CRM heeft grootste aandeel in SaaS-omzet

    Computable.nl
    ActueelSoftware & Development

    Vraag naar CRM-advies groeit gering

    Computable.nl
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Sociaal netwerk drijft verkoop CRM-software op

    Computable.nl
    AchtergrondSoftware & Development

    ‘CRM wordt klantgericht en sociaal’

    Eén reactie op “Oracle neemt InQuira over”

    1. Corné Gelens schreef:
      29 juli 2011 om 23:47

      Binnen Nederland wordt de kennismanagement software van InQuira o.a. ingezet binnen Achmea en Canon. Ook de wereldspeler Apple maakt gebruik van InQuira.

      Ik feliciteer Oracle & InQuira met deze overname en zal de toekomstige productontwikkelingen blijven volgen.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs