Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Computable Awards
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Pegasystems’ customer service cloud

04 oktober 2011 - 09:22ActueelCloud & Infrastructuur
externe partij
externe partij

De uitbreiding van Pegasystems' cloudoplossing met nieuwe Service Case Manager-mogelijkheden maakt centraal beheer van klantvragen mogelijk via alle kanalen, regio’s en andere door gebruikers gedefinieerde criteria. Hierdoor beschikken callcenteragents op het juiste moment over de juiste informatie met een compleet overzicht van de klanthistorie, vanaf het eerste contact tot en met de definitieve afhandeling.

Service Case Manager is gebouwd op Pegasystems’ Build for Change-technologie. Met de cloud-based oplossing kunnen organisaties hun klantenservice verbeteren en operationele kosten verlagen en een brug slaan tussen legacy-technologie en afdelingseilandjes. Het stelt organisaties in staat om elke klantvraag, ongeacht het kanaal, consistent en sneller te beantwoorden en kosten van klantenservicehandelingen te verlagen, zonder de bestaande contactcenterdesktops te vervangen. Het is versneld te implementeren via voorgeconfigureerde aanpasbare procesdelen voor specifieke sectoren en soorten diensten om snelle time-to-market te garanderen. Alle mogelijkheden van Service Case Manager zijn ook op locatie beschikbaar.

De oplossing maakt gebruik van Pegasystems’ Dynamic Case Management-mogelijkheden, waarmee organisaties bestaande systemen kunnen benutten, uitbreiden en beheren. Daarnaast kunnen ze hiermee taken over sleutelfiguren en systemen beheren, waaronder het terugdringen van operationele eilandjes in zowel de front- als back-office. Multi-channel ondersteuning zorgt voor naadloze cross-channel interacties zonder verlies van context en cross-functionele coördinatie en zorgt voor efficiënt hergebruik van beleid en procedures. Real-time monitoring en rapportage bieden inzicht in afhandelingsprocessen en bevorderen continue verbetering.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    De toekomst van serverbeheer. Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging.

    Computable.nl

    Ontdek hoe je de kracht van private cloud kunt ontgrendelen

    Nieuwe eisen aan prestaties en beveiliging. De toekomst van serverbeheer.

    Computable.nl

    Grip op de soevereine cloud

    Van bewustwording naar daadwerkelijke controle. Sleutelrol voor CIO en CFO.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    Security & Awareness

    De noodzaak van OT-cybersecurity en de...

    ‘Wat je niet weet, kan het meeste zeer doen’ De Europese Unie scherpt de cyberwetgeving stevig aan. Met de nieuwe...

    Meer persberichten

    Meer lezen

    Overheid

    Kabinet: geen noodzaak voor data-ambassade in Luxemburg

    Cloud & Infrastructuur

    Cio-platforms: maak ruim baan voor Europese leveranciers

    Data & AI

    Met ai en api’s tijdwinst pakken

    Overname
    Innovatie & Transformatie

    Kort: ChatGPT maakt zich er te gemakkelijk vanaf, grote overname Vertiv (en meer)

    Carrière

    Inge Koopmans directeur datacenter Belastingdienst

    Overname Samenwerken Fusie
    Cloud & Infrastructuur

    Kort: Nederlandse overnames, veel erkenning door Microsoft (en meer)

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Ontvang Computable e-Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • Phishing
    • Ransomware
    • NEN 7510

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs