Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Pega komt met Customer Process Manager

15 november 2011 - 10:01ActueelSoftware & DevelopmentPegasystems
externe partij
externe partij

Pegasystems, marktleider op het gebied van business process management (bpm) en software voor klantgerichtheid, komt met een aantal verbeteringen van zijn klantenserviceoplossing Customer Process Manager (CPM). De nieuwe versie is uitgebreid met meer mogelijkheden om social media te monitoren en op interacties te reageren, zodat organisaties klantverzoeken over meerdere kanalen kunnen afhandelen.

De procesgestuurde mogelijkheden van Pega CPM halen het maximale uit elke klantinteractie via alle communicatiemiddelen, waaronder ook de sociale en mobiele kanalen. Deze klantenserviceoplossing automatiseert belangrijke interactiehandelingen en vermindert handmatige en inconsistente afhandeling. Pega CPM is naadloos te integreren met bestaande systemen, waardoor een snelle implementatie mogelijk is. Tegelijkertijd hebben klantenservicemedewerkers toegang tot cruciale klantinformatie tijdens elk gesprek, waardoor de kwaliteit van de service en de efficiëntie in de hele organisatie worden verhoogd.

CPM maakt gebruik van Pega’s gepatenteerde Build for Change -technologie om medewerkers op het juiste moment van de juiste informatie te voorzien voor een meer persoonlijke klantbeleving en hogere productiviteit. Met behulp van case management-functionaliteit kunnen bedrijven nu complexe interacties, die vaak buiten het contactcenter in de back-office belanden, beheren en automatiseren.

Pega CPM bevat verschillende nieuwe mogelijkheden. Klantenservices kunnen nu luisteren, analyseren en reageren op communicatie via belangrijke social mediakanalen, zoals Linkedin, Twitter en Facebook. De oplossing combineert social media met traditionele communicatiekanalen en breidt klantprofielen uit met sociale informatie. Daarnaast verbetert uitgebreide case management-functionaliteit de mogelijkheid om werkzaamheden via alle bestaande systemen te automatiseren. Hierdoor kan de hele organisatie profiteren van geoptimaliseerde bedrijfsvoering en kostenbesparingen. Tot slot biedt de oplossing een nieuwe portal voor accountmanagers die real-time inzicht in accountrelaties binnen de organisatie verhoogt , waaronder rss-feeds voor toegang tot recent klantnieuws zonder tussenkomst van de it-organisatie.

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Resultaatgericht Samenwerken (RGS).

    RGS is een gestructureerde methode die vastgoedprofessionals direct ondersteunt bij kwaliteitsverbetering, kostenefficiëntie en verduurzaming.

    Computable.nl

    De principes van cloud-native techniek

    Cloud-native technologieën voegen flexibiliteit, schaalbaarheid en beveiliging toe en verlagen de operationele kosten voor de IT-omgeving. Hoe dragen Kubernetes, KEDA en AKS hieraan bij?

    Meer lezen

    Computable.nl
    ActueelSoftware & Development

    Pegasystems komt met nieuwe versie van CPM

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs