Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Nieuwe Adobe Target maakt testen eenvoudiger

12 september 2013 - 12:28ActueelCloud & InfrastructuurAdobe
externe partij
externe partij

Adobe kondigt een belangrijke update aan voor Adobe Target, onderdeel van de Adobe Marketing Cloud. Hiermee wordt het voor marketeers nog eenvoudiger om al hun digitale klantervaringen te optimaliseren en marketing- en winstdoelstellingen te realiseren. De nieuwe oplossing biedt een volledig nieuw design en een interface geschikt voor touch-toepassingen.

Ook introduceert Adobe Target een intuïtief proces dat gebruikers begeleidt bij het testen van digitale aanbiedingen en het personaliseren van web content voor specifieke doelgroepen. Hiermee beschikken marketeers over de mogelijkheid om direct testen uit te voeren en content aan te passen in enkele eenvoudige stappen, direct vanaf een webpagina.

In de huidige competitieve digitale wereld worden organisaties voortdurend uitgedaagd om steeds meer website- en mobiele gebruikers aan te sporen om klant te worden en om de loyaliteit van bestaande klanten te vergroten. Toch blijkt uit een recent onderzoek van Adobe dat de meerderheid van de ondervraagde ondernemingen slechts 5 procent of minder van hun volledige marketingbudget besteden aan optimalisatie. Terwijl blijkt dat organisaties die meer investeren betere resultaten bereiken. Verbeteringen in Adobe Target helpen  chief marketing officers (cmo’s) om het marketing budget optimaal te benutten door gebruik te maken van optimalisatie binnen al hun digitale kanalen, zoals websites, e-mail, mobiele sites en apps.

De nieuwe Adobe Target is naar verwachting eind september 2013 beschikbaar. De prijs is gebaseerd op een nieuw flat-fee model waarmee klanten de mogelijkheid krijgen om meer te testen en targetten binnen een voorspelbare kostenstructuur.

Meer over

Business IntelligenceTesting

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Beveiliging begint bij de Server

    Waarom lifecycle-denken cruciaal is voor IT-security

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Meer lezen

    Filter
    OpinieCloud & Infrastructuur

    Ddos-aanvallen (en waarom L3-filtering niet optioneel is)

    Handen, samenwerken, fusie
    ActueelOverheid

    Meer regie en samenwerking bij digitalisering overheid

    ActueelGovernance & Privacy

    Microsoft: we zijn geen hulpsheriff

    ActueelCloud & Infrastructuur

    HPE-Juniper vormt blok tegen Cisco

    OpinieCloud & Infrastructuur

    Opkomst van soevereine clouds: stel dataportabiliteit centraal

    knop op toetsenbord met rolstoelsymbool
    ActueelOverheid

    Einde aan wildgroei van overheidswebsites

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Ontdek de toekomst van IT-support en m...

    Op 16 september 2025 vindt in de Jaarbeurs in Utrecht een gloednieuw event plaats dat volledig is gericht op IT-professionals:...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs