Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Magazine
  • Nieuwsbrief

Caesar Experts: Klantloyaliteit

Theo de Wolf, Ceasar Experts
10 juni 2014 - 10:35AdvertorialGovernance & Privacy
Redactie Computable
Redactie Computable

Caesar Experts, onderdeel van de Caesar Groep, ondersteunt bedrijven in hun streven een excellerende IT-organisatie te worden. Daartoe levert de IT-dienstverlener hoogwaardige technologische kennis én klanttevredenheid. “Klantgerichtheid zit in het DNA van onze medewerkers gebakken en klantloyaliteit heeft bij ons een hoge plek op de prioriteitsladder”, zegt Theo de Wolf, directeur bij Caesar Experts.

Heel de Caesar-organisatie is daarop ingericht. Vele ICT-projecten van de afgelopen jaren werden niet op tijd geleverd, waren vaak duurder dan oorspronkelijk begroot, en leverden ook nog eens minder op dan de klant had verwacht. “Dit mag vandaag de dag niet meer gebeuren”, vindt De Wolf. Het bedrijf hanteert daarom een speciaal, in samenwerking met de Erasmus Universiteit, ontwikkeld Customer Service Model, waarmee het continu op structurele basis de tevredenheid van klanten en medewerkers meet.

Mensenwerk

Bij elk project dat het bedrijf doet, vraagt het zijn klanten om drie zaken te noemen om aan te geven wanneer zij een project geslaagd vinden. “Bijna altijd voeren zij ‘zachte factoren’ op”, legt De Wolf uit. “Hieruit kun je afleiden dat hun tevredenheid veelal gebaseerd is op het ‘hoe’ van een project en niet op het ‘wat’. Zaken als communicatie, inlevingsvermogen, begrip en proactiviteit spelen een heel belangrijke rol.” Caesar meet elke twee weken wat de score van die zaken is en past, indien nodig, de werkwijze daarop aan. Zo kan het de klanttevredenheid op een zo hoog mogelijk niveau brengen. En bij een zwakke score of ontevredenheid wordt de klant navenant gecompenseerd. ICT is en blijft mensenwerk. De Wolf: “We beseffen als geen ander dat medewerkertevredenheid leidt tot klanttevredenheid wat leidt tot klantloyaliteit.”

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    GenAI: Veiligheidsrisico of wapen tegen dreiging?

    Wat AI betekent voor jouw securityaanpak? Alles over de risico’s en strategieën om GenAI verantwoord in te zetten.

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Beveiliging en IT samen sterk tegen bedreigingen

    Deze paper geeft concrete strategieën en handvatten om IT en Security effectiever te integreren.

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Meer lezen

    ActueelSecurity & Awareness

    Anti-phishingtraining sorteert nauwelijks effect

    OpinieData & AI

    Van opensource naar ‘open washing’: waarom bedrijven nu misbruik maken van vertrouwen in licenties

    ActueelCloud & Infrastructuur

    NLnet en CWI testen eerste openbare Scion-verbinding in Nederland

    ActueelSecurity & Awareness

    Phishingtrend: oplichters zetten correcte boekingsgegevens in

    AchtergrondGovernance & Privacy

    Dawnguard belooft volautomatische securitycloudarchitectuur

    OpinieData & AI

    Is Amerikaanse ai straks nog bruikbaar?

    ...

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine
    • Topics
    • – Phishing
    • – Ransomware

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs