Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Sycron verplaatst helpdesk naar België

14 mei 2004 - 11:51ActueelInnovatie & Transformatie
Gijs Hillenius
Gijs Hillenius

Winkelsoftwarebedrijf Sycron in Amersfoort verplaatst per augustus de helpdesk naar België. Een tiental medewerkers is gevraagd mee te verhuizen.

Het besluit de helpdesk te verplaatsen naar het Belgische hoofdkantoor in Oostkamp, België is gistermiddag aan het personeel bekend gemaakt. De tien medewerkers van de afdeling mogen meeverhuizen. Willen ze dat niet, dan wordt een vertrekregeling getroffen. De onderhoudsactiviteiten van Sycron blijven in Amersfoort. Die diensten leveren werk aan nog eens tien medewerkers.


Sycron levert kassa- en backofficesystemen en onderhoudsdiensten aan winkelketens, waaronder Gamma en Blokker. Het moederbedrijf Realsoftware verkeerde begin dit jaar in financiële nood. In april nam een Amerikaanse financier, Gores, het bedrijf over. De centralisatie van de helpdeskactiviteiten is één van de maatregelen waarmee de investeerder het bedrijf er weer bovenop denkt te helpen.

Meer over

Helpdesk

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    Design Sprints: 4 dagen van idee naar prototype

    Hoe zet je in vier dagen tijd een gevalideerd prototype neer met Design Sprints?

    Computable.nl

    Dit is de weg naar informatietransformatie

    In een wereld waar data en informatie centraal staan, moeten organisaties zich aanpassen aan de digitale toekomst. Informatietransformatie is de sleutel tot het versterken van beveiliging en het bevorderen van efficiëntie.

    Meer lezen

    ActueelOverheid

    Tweede Kamer wil snelle behandeling Nederlandse Digitaliseringsstrategie

    ActueelFinanciële dienstverlening

    Kort: Mollie komt met betaalterminal Tap, Orange Quantum Systems schaalt quantumtesten op (en meer)

    Digitale overheid
    ActueelOverheid

    Nederland scoort in EU bovengemiddeld bij digitale overheidsdiensten

    ActueelData & AI

    Handelsoorlog zet druk op technologiesector, maar biedt ook kansen

    OpinieSoftware & Development

    Softwareontwikkeling: tijdperk van óf kopen óf bouwen is voorbij

    AchtergrondData & AI

    Sam Altman (OpenAI): ‘Just do it: bedrijven moeten ai nu omarmen’

    Eén reactie op “Sycron verplaatst helpdesk naar België”

    1. Wouter schreef:
      14 september 2004 om 14:58

      Sycron Nederland, heeft zijn helpdesk behouden, alleen worden klanten die daar beroep op doen eerst doorgeschakeld naar Belgie waar de calls worden uitgesplitst en weer retour worden gedaan. Daarna worden ze weer naar Amersfoort verstuurd om zo sneller en beter te kunnen werken.

      De mensen waren inderdaad gevraagd om mee te verhuizen naar Belgie. Maar de directie heeft besloten om dat in te trekken. De reden daarvoor is nog niet duidelijk. Wel wordt er gesneden in het personeel. Maar dat zal via een natuurlijk verloop gaan.

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs