Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Yes Telecom introduceert Dean Connect

25 maart 2009 - 23:393 minuten leestijdActueelCloud & InfrastructuurDean ConnectYes Telecom

De zakelijke mobiele provider Yes Telecom biedt met Dean Connect vanaf heden ook Vaste Telefonie aan. Geheel via resellers.

Dean Connect profileert zich als dé Vastnet Provider van hosted VoIP voor de zakelijke markt. Yes Telecom kan zodoende ook de grote vraag naar vaste telefonie vanuit Business Partners en klanten beatwoorden. Dean Connect staat voor vaste telefonie op een manier die past bij de moderne ondernemer; kwaliteit, gemak en meer mogelijkheden. Voor een vast bedrag per maand per aansluiting en tegen scherpe beltarieven. Investeren in een eigen telefooncentrale hoeft niet meer. Dean Connect biedt de oplossing voor Nieuw Zakelijk Bellen. Met de campagne "Meet Dean" maken potentiële dealers nader kennis met het aantrekkelijke en unieke partnerprogramma van Dean Connect. "Dean Connect is onderdeel van de Yes Telecom Group en is dé Vastnet Provider voor zakelijke vaste telefonie. Wij richten ons daarbij vooral op het MKB met twee diensten: Dean Connect ZakelijkBellen en Dean Connect BespaarBellen. Bij ZakelijkBellen kunnen ondernemers via een IP verbinding gebruik maken van onze centraal gehoste telefooncentrale voor een vast maandbedrag per medewerker. Zij profiteren daarmee van alle mogelijkheden van een state of the art centrale zonder de nadelen van het bezitten daarvan. Geen investeringen, service- en onderhoudskosten en onnodige complexiteit. Bovendien bespaart men op de gesprekskosten, tot wel 40% ten opzichte van bijvoorbeeld KPN. Bij BespaarBellen blijft men gebruik maken van de eigen centrale en kan men via Dean Connect profiteren van dezelfde 40% besparing op de gesprekskosten. Dean Connect biedt meer kwaliteit, gemak en mogelijkheden voor minder geld. En dat past natuurlijk perfect mij de moderne ondernemer", aldus Managing Director Michel Pieterse.

Als onderdeel van de Yes Telecom Group heeft Dean Connect een enorme voorsprong. Er is veel kennis in huis op het gebied van zakelijke telefonie en in combinatie met de mobiele producten van Yes Telecom heeft Dean een heel krachtig aanbod voor de markt en de verkooppartners. Dé Vastnet Provider voorziet een enorme groei van Voice over IP, maar vooral van de gehoste telefoniedienst van Dean Connect. In de komende jaren zullen vele duizenden bedrijven op zoek gaan naar een nieuwe vaste telefonieoplossing. Rond het millennium zijn zeer veel telefooncentrales in gebruik genomen en die zijn inmiddels aan vervanging toe. De verwachting is dat een groot deel van de ondernemers zullen kiezen voor het gemak, de flexibiliteit en de enorme mogelijkheden van Dean Connect ZakelijkBellen. Zeker nu het in Nederland wat minder gaat, is het voor ondernemers verstandig om het beschikbare kapitaal te investeren in de kernactiviteiten van het bedrijf en de vaste telefoniedienst uit te besteden aan een Vastnet Provider als Dean Connect.

De lopende campagne MEET DEAN werd tijdens het Yes Event op 16 maart geïntroduceerd. Meet Dean!! laat dealers en nieuwe klanten kennismaken met Dean Connect. Dean Connect zal de markt gaan benaderen met resellers.
"Wij bieden onze dealers een toegankelijk product en de ondersteuning zoals men die nu van Yes Telecom gewend is. En ook niet onbelangrijk, daar tegenover hebben we zeer aantrekkelijke vergoedingen. Het mooiste van twee werelden", aldus Michel Pieterse.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Eén reactie op “Yes Telecom introduceert Dean Connect”

    1. Pieter Verhoef schreef:
      3 mei 2015 om 12:28

      Ik vraag me bij zoiets af, in hoeverre het nu meer voordelen biedt dan het bedrijf waar ik nu alles bij heb (http://www.ideatells.com/telefonie/hosted-voip). Zij regelen alles en ik hoef er niet naar om te kijken. Ik ben er niet helemaal van overtuigd dat ik nu over moet gaan stappen. Wat gaan ze doen met alle klanten die al elders zitten?

      Login om te reageren

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs