Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

hybris en Mediasurface bundelen krachten

11 december 2007 - 19:03ActueelCloud & InfrastructuurHybrisMediasurface

PIM- en e-commerce-leverancier hybris breidt door partnerschap met Mediasurface zijn oplossingportfolio uit met webcontentbeheer.

Deze combinatie maakt het mogelijk om uitgebreide productdata, omschrijvingen en media in verschillende formaten te onderhouden en beheren. Door al deze informatie op één platform samen te brengen kan de data snel en volledig worden verstuurd naar geïntegreerde e-commerce en database publicatie-applicaties. Hierdoor zijn alle publicatiekanalen, zowel online als offline, altijd up-to-date.

Het in Engeland gevestigde Mediasurface heeft 200 medewerkers en is al vele jaren actief in Noord- en West-Europa en de VS. Ruim 500 organisaties – waaronder Citigroup, ESPN, AstraZeneca en T-Mobile – vertrouwen op zijn gebruiksvriendelijke oplossingen om content te creëren, integreren en plaatsen op meertalige websites, portals, intranet en extranet.

"Mediasurface biedt – als Europees leider op het gebied van Web Content Management (WCM) – duidelijke voordelen ten op zichte van andere leveranciers en heeft uitstekende oplossingen om complexe wensen van klanten te vervullen. We kijken uit naar veel interessante projecten en de nauwe samenwerking met het team van Mediasurface", zegt Ariel Lüdi, CEO van de hybris Group.

Michel da Silva, sales manager Continental Europa bij Mediasurface, is al net zo enthousiast over het partnerschap: "De samenwerking tussen hybris en Mediasurface verhoogt het aanbod van beide partners. De e-commerce expertise van hybris samen met ons Morello WCM aanbod biedt onze klanten een solide basis voor succes in e-business."

De centrale PIM-database van hybris – die gestructureerde productdata inclusief vele attributen omvat – heeft toegang tot Mediasurface’s Morello met een vooraf gedefinieerde interface. Daar wordt de ongestructureerde informatie – zoals tekst, grafieken en beelden – uitgelezen en in het online verkoopkanaal ingevoerd samen met de gestructureerde productdata. Deze methode vereenvoudigt het beheer van producten en productcategorieën. Daarnaast wordt ook de gedeelde creatie en het aanpassen van tekst en multimediadocumenten makkelijker. Handmatig databeheer is niet meer nodig en organisaties kunnen nu profiteren van up-to-date en high quality content.

"Als twee prestigieuze softwarebedrijven hun kennis bundelen om een gezamenlijke oplossing te bieden profiteert de klant. Integratie is eenvoudiger en de risico’s zijn beter zichtbaar, aangezien interfaces al gedefinieerd en beschikbaar zijn. De eerste gezamenlijke projecten tonen aan dat er zeker vraag is naar deze complete oplossingen", zegt Lüdi.

Meer over

Architectuur

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Bouw de AI-organisatie niet op los zand

    Wat is de afweging tussen zelf bouwen of het benutten van cloud?

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Opgerolde online-drugsmarkt gebruikte Nederlandse infrastructuur

    Nationale Politie
    ActueelOverheid

    Politie tijdens NAVO-top beter voorbereid op uitval van C2000

    AchtergrondCloud & Infrastructuur

    Europese it moet nú regie pakken

    OpinieData & AI

    Maak ai saai!

    ActueelData & AI

    Cisco sorteert voor op komst van ai-agenten

    AchtergrondData & AI

    Nvidia lanceert 20 nieuwe ai-fabrieken in Europa, maar passeert Nederland

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Uitgelicht

    Partnerartikel
    AdvertorialInnovatie & Transformatie

    Computable Insights

    Een ai-agent die klantvragen afhandelt. Dat is een van de nieuwste troeven van softwareproducent Salesforce, dat daarmee meesurft op de...

    Meer persberichten

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs