Computable.nl
  • Thema’s
    • Carrière
    • Innovatie & Transformatie
    • Cloud & Infrastructuur
    • Data & AI
    • Governance & Privacy
    • Security & Awareness
    • Software & Development
    • Werkplek & Beheer
  • Sectoren
    • Channel
    • Financiële dienstverlening
    • Logistiek
    • Onderwijs
    • Overheid
    • Zorg
  • Computable Awards
    • Overzicht
    • Nieuws
    • Winnaars
    • Partner worden
  • Vacatures
    • Vacatures bekijken
    • Vacatures plaatsen
  • Bedrijven
    • Profielen
    • Producten & Diensten
  • Kennisbank
  • Nieuwsbrief

Pegasystems’ customer service cloud

04 oktober 2011 - 09:22ActueelCloud & Infrastructuur
externe partij
externe partij

De uitbreiding van Pegasystems' cloudoplossing met nieuwe Service Case Manager-mogelijkheden maakt centraal beheer van klantvragen mogelijk via alle kanalen, regio’s en andere door gebruikers gedefinieerde criteria. Hierdoor beschikken callcenteragents op het juiste moment over de juiste informatie met een compleet overzicht van de klanthistorie, vanaf het eerste contact tot en met de definitieve afhandeling.

Service Case Manager is gebouwd op Pegasystems’ Build for Change-technologie. Met de cloud-based oplossing kunnen organisaties hun klantenservice verbeteren en operationele kosten verlagen en een brug slaan tussen legacy-technologie en afdelingseilandjes. Het stelt organisaties in staat om elke klantvraag, ongeacht het kanaal, consistent en sneller te beantwoorden en kosten van klantenservicehandelingen te verlagen, zonder de bestaande contactcenterdesktops te vervangen. Het is versneld te implementeren via voorgeconfigureerde aanpasbare procesdelen voor specifieke sectoren en soorten diensten om snelle time-to-market te garanderen. Alle mogelijkheden van Service Case Manager zijn ook op locatie beschikbaar.

De oplossing maakt gebruik van Pegasystems’ Dynamic Case Management-mogelijkheden, waarmee organisaties bestaande systemen kunnen benutten, uitbreiden en beheren. Daarnaast kunnen ze hiermee taken over sleutelfiguren en systemen beheren, waaronder het terugdringen van operationele eilandjes in zowel de front- als back-office. Multi-channel ondersteuning zorgt voor naadloze cross-channel interacties zonder verlies van context en cross-functionele coördinatie en zorgt voor efficiënt hergebruik van beleid en procedures. Real-time monitoring en rapportage bieden inzicht in afhandelingsprocessen en bevorderen continue verbetering.

Meer over

Telecom

Deel

    Inschrijven nieuwsbrief Computable

    Door te klikken op inschrijven geef je toestemming aan Jaarbeurs B.V. om je naam en e-mailadres te verwerken voor het verzenden van een of meer mailings namens Computable. Je kunt je toestemming te allen tijde intrekken via de af­meld­func­tie in de nieuwsbrief.
    Wil je weten hoe Jaarbeurs B.V. omgaat met jouw per­soons­ge­ge­vens? Klik dan hier voor ons privacy statement.

    Whitepapers

    Computable.nl

    Slimme connectiviteit: de toekomst van bouwen

    Hoe stoom jij jouw organisatie in de bouw en installatie sector klaar voor de digitale toekomst?

    Computable.nl

    De weg van dataverzameling naar impact

    Iedere organisatie heeft data, maar niet iedereen weet hoe je het goed gebruikt. Hoe zet je waardevolle informatie om in actie?

    Computable.nl

    Well-Architected: slim bouwen en beheren in de cloud

    Een paper met concrete handvatten om cloud-architectuur naar een hoger niveau te tillen.

    Meer lezen

    ActueelCloud & Infrastructuur

    Kort: Eigen ai-assistent Amsterdam, NIS2-manager Atos, DSA-check ACM en…

    Quantum
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Nieuwe Cisco-netwerkchip brengt quantum-internet dichterbij

    kaasschaaf
    ActueelCarrière

    VodafoneZiggo schrapt 400 banen

    cybercrime
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Rijkswaterstaat moet vaart maken met beveiligen van bruggen en sluizen

    Bord van Mediamarkt
    ActueelCloud & Infrastructuur

    Mediamarkt licht ‘onbeperkte’ cloudopslag van eigen telecommerk toe

    AchtergrondCarrière

    Ict-overnamemarkt trapt 2025 goed af, maar onzekerheid troef

    Geef een reactie Reactie annuleren

    Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

    Populaire berichten

    Meer artikelen

    Footer

    Direct naar

    • Carrièretests
    • Kennisbank
    • Planning
    • Computable Awards
    • Magazine
    • Abonneren Magazine
    • Cybersec e-Magazine

    Producten

    • Adverteren en meer…
    • Jouw Producten en Bedrijfsprofiel
    • Whitepapers & Leads
    • Vacatures & Employer Branding
    • Persberichten

    Contact

    • Colofon
    • Computable en de AVG
    • Service & contact
    • Inschrijven nieuwsbrief
    • Inlog

    Social

    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    • YouTube
    • Instagram
    © 2025 Jaarbeurs
    • Disclaimer
    • Gebruikersvoorwaarden
    • Privacy statement
    Computable.nl is een product van Jaarbeurs